Rij ik nu een jaar op, model 2001. Bevalt goed ook koude en warme start. Als je gevallen bent gewoon met deco paar keer rondtrappen en je kan weer. Ik doe er ook motorcrossen mee en dan is de standaard vering te zacht, dus die is aangepast. Ligt ook aan mijn eigen gewicht uiteraard en enduro is altijd lichter geveerd.
Pk's zat, loopt rechtuit echt hard en in het zware zand maakt 'm nix uit. Het is ook een brommer die hard wil, dus stapvoets (kruipdoor etc.) wil best maar daar zijn betere brommers voor te krijgen.
Als ik wil motorcrossen voor een tandje kleiner, 15 dus. Standaard voor OTR 16 voor. Ik vind het een fijn en probleemloos ding, na ca. 3300 km rijden in alleen zand.
KTM 620 supercompetition
Moderator: ghulst
jah inderdaad een 520 leent zich beter voor dat werk omdat deze veel betere rij eigenschappen heeft .. beter handelbaar dan de toch ietswat logge 620 lc4.. wel moet ik toegeven dat ik de LC4 motorblokken vele malen betrouwbaarder vindt dan de 520 racing blokken 

Biertakt offroad / enduro team 
Te verkrijgen oa. bij http://www.ktm-sommer.de in aluminium, tezamen met een passtuk.JoeBaR schreef: door een breder exemplaar
En demonteer dan ook gelijk de thermostaat !
Jo VdB