Amsterdam
Moderator: ghulst
hey All .. Ik ben Bar en int bezit van een KTM 520 exc .. omdat ik niet erg ver van amsterdam af woon cross ik dus ook vaak in het westelijk havengebied dit meestal met een groepje van 3-5 man ... nu is het zo dat er in zeer korte tijd erg veel veranderd is daar .. veel *cross terrein* is nu helemaal vlak gemaakt ook zijn her en der diepe geulen gegraven zodat je op veel plekkies niet meer kan komen .. kortom .. het komt erop neer dat ze *ons* daar niet meer moeten ben ik bang en dus ben ik opzoek naar een alternatief ... een plekkie in de buurt waar we dagelijks terecht kunnen ... ( bedoel niet zo iets als de zandkuil in ijmuiden want das gewoon te klein ) wie o wie weet iets?.. t gaat er mij dus om dat als ik een ritje wil maken dat ik daar nie helemaal voor naar Brabant of de achterhoek toe moet ..
4 strokes only !!
dr is nog wel zat te rijden .. de vraag is : hoelang nog .. ?.. het wordt merkbaar minder elke keer .. maar jah geniet ervan zolang t er nog is .. en als alles op is ..dan stoppen met crossen en ... eh .. dan maar postzegels verzamelen ?????
4 strokes only !!
as zondag wil ik met 2 maatjes in de havens gaan rijden. een paar jaar geleden was ik daar voor t laatst, en het enige wat ik nog weet is die benzinepomp (vlak bij safe)....iemand nog tips waar wel en waar niet te rijden??
JAAAAAAAAAAAHHH JoeBar krijgt ineens een super ideeeeee ... ik merk dat er hier veel meer rijders in amsterdam rijden .. eh .. is het nie es leuk om met zn alle een ritje te maken door t haven gebied?.. ik rij zelf vaak met zo n 3 a 4 man .. maar t lijkt mij wel es leuk om iets aftespreken om met een heel grote groep te gaan rijden .. schien es een leuk plan ....
4 strokes only !!
Ik wil wel eens een rondje meerijden. Moet het wel eerst geregend hebben, want ik hou niet zo van stofhappen.
Ik rij altijd solo of met af en toe een ander die ik dan toevallig tegenkom.
Aankomend weekend misschien zondag, rond een uur of 12.00.
Alleen ik weet het pas zondag of ik er ook ben.
Ik rij altijd solo of met af en toe een ander die ik dan toevallig tegenkom.
Aankomend weekend misschien zondag, rond een uur of 12.00.
Alleen ik weet het pas zondag of ik er ook ben.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?