Nog steeds!! roadbook gevraagd

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
gijssie1968

Hey,ik zoek een roadbookset voor op mijn motor,hoeft niet nieuw maar het liefst wel electrisch.Mag ook met stuurbevestiging,maar hoeft niet.Leuk prijsje ook goed,en leuke scherp geprijsde adresjes zijn ook welkom.

Alvast bedankt
Gijs.
Laatst gewijzigd door gijssie1968 op di feb 17, 2009 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
een dag niet geKTMt is een dag niet geleefd.....
klomp

gewoon zelf maken. ben je voor een paar euro klaar.
ik in elk geval wel... :lol:
gijssie1968

serieus?? Misschien kun je me op weg helpen? Of er 1 voor me maken? Of samen iets fabrieken? Maakt mij niet uit,a;s ik maar zo'n ding heb!
ntx650

je heb er net 2 gemist op het arm forum
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
gijssie1968

Ja klopt,die werd mij aangeboden op dit forum via een direkte mail,en de volgende ochtend had die loser hem verkocht aan iemand anders.Terwijl ik hier in zijn mail binnen een uur(!) gereageerd had,maar dat had hij niet gezien.Ik heb nog nooit zo"n kinderachtige aktie meegemaakt.Als hij ook zo met zijn klanten van zadels omspringt,zal Ray niet veel klanten houden........
MotorOllie
Contacteer:

gijssie1968 schreef:Hey,ik zoek een roadbookset voor op mijn motor,hoeft niet nieuw maar het liefst wel electrisch.Mag ook met stuurbevestiging,maar hoeft niet.Leuk prijsje ook goed,en leuke scherp geprijsde adresjes zijn ook welkom.

Alvast bedankt
Gijs.
Hoi, ik heb nog wel een Acerbis roadbookhouder voor je liggen (handmatig bedienen) met stuurstang voor KTM450/525/530... mail me even als je interesse hebt.
Plaats reactie