BIG verkocht, nog veel reserve onderdelen over
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
max, stel je is voor :p
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
zappa.suzuki schreef:Even zieken
je bedoeld : where no Big has gone before
Roemenie
Syrie
Maar verder leuke fietsen hoor die Bigs.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Maar denk dat in Roemenie meer BIG's gespeelt hebben dan de BMW
Over Syrie weet ik het niet zeker..
Maar wel dat BIG rijders elkaar gewoon eerst uit de prut helpen en dan pas aan een foto maken denken
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hehe, wait and seezappa.suzuki schreef:Maar wel dat BIG rijders elkaar gewoon eerst uit de prut helpen en dan pas aan een foto maken denken
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Helmcam gekocht?
Nivo daalt
Nivo daalt
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr mar 21, 2008 08:28
- Locatie: Leeuwarden
Zijn er ook nog mensen die een bod (per PM)op alles wat ik nog over heb willen doen? Lijstje op pag.1 is helemaal actueel.
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: za feb 07, 2009 00:49
- Locatie: Reuver
Heb je het blok nog, compleet?
V prijs?
Frank
V prijs?
Frank
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr mar 21, 2008 08:28
- Locatie: Leeuwarden
Hallo RGV-DR 750, Nee blok is verkocht, ik heb naast het lijst je ook even de tekst aangepast.
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr mar 21, 2008 08:28
- Locatie: Leeuwarden
Die dijkweggetjes kunnen voor de BIG ook wel eens lastig worden Zappa
http://www.youtube.com/watch?v=z3Cu8BZJ_hw
http://www.youtube.com/watch?v=z3Cu8BZJ_hw
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
die rijd echt hard..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Die schiet idd op.. ben ik niet gewend van een "file in de file" BMW rijderleeuwarder schreef:Die dijkweggetjes kunnen voor de BIG ook wel eens lastig worden Zappa
http://www.youtube.com/watch?v=z3Cu8BZJ_hw
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr mar 21, 2008 08:28
- Locatie: Leeuwarden
Ik vraag me af zou een GS echt zoveel slechter off-road zijn dan een BIG? Ik heb zelf niet het vergelijk omdat ik ook met de Big nooit in de blubber ben geweest, maar gewicht van de BMW is maar 25KG meer, terwijl ik begrepen heb dat Japanse motoren leeg gewogen worden en Duitse met alle sapjes erin, verschil in gewicht lijkt dan erg mee te vallen.
Vermogen van de GS is (misschien off-road niet belangrijk) wel echt klappen hoger en het koppel ongeveer het dubbele van een BIG.
Vermogen van de GS is (misschien off-road niet belangrijk) wel echt klappen hoger en het koppel ongeveer het dubbele van een BIG.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Kom eens spelen met me..... weten we het gauw genoeg
Nah, beetje flauw..
Ben tijdens ritjes nooit in gehaald door een GS, maar heb er wel aardig wat voorbij gereden en ook wat opgeraapt
Er zijn vast GS die er vlink mee kunnen gassen maar het smalle profiel van de BIG is net wat handiger
Nah, beetje flauw..
Ben tijdens ritjes nooit in gehaald door een GS, maar heb er wel aardig wat voorbij gereden en ook wat opgeraapt
Er zijn vast GS die er vlink mee kunnen gassen maar het smalle profiel van de BIG is net wat handiger
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
ik denk dat het grootste voordeel van de gs is dat het zwaartepunt door die dikke t1eten lager ligt, maar echt zeker ben ik er niet van.
je rijd wel sneller schade aan blok (stenen/bomen) maar je voeten zijn daarintegen wel veiliger.
veel plezier met je gs en misschien tot in de blub.
greetz sander
je rijd wel sneller schade aan blok (stenen/bomen) maar je voeten zijn daarintegen wel veiliger.
veel plezier met je gs en misschien tot in de blub.
greetz sander
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Appels en Peren denk ik
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr mar 21, 2008 08:28
- Locatie: Leeuwarden
Die tieten kunnen wel een tikje hebben zie ik800S schreef:ik denk dat het grootste voordeel van de gs is dat het zwaartepunt door die dikke t1eten lager ligt, maar echt zeker ben ik er niet van.
je rijd wel sneller schade aan blok (stenen/bomen) maar je voeten zijn daarintegen wel veiliger.
veel plezier met je gs en misschien tot in de blub.
greetz sander
http://www.youtube.com/watch?v=1goE0QmW ... ted&search
De blub mijd ik eerst nog wel even, afgelopen weekend in Havelte door de bossen geweest dat vond ik al spannend genoeg