foto's

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sir kwietje
Contacteer:

Heb mij effe geamusseerd om mijn crossfoto's online te zetten de meeste zijn getrokken in kontich aangezien ik nog niet zolang een digitaal fototoestel heb

url: http://users.pandora.be/motocross/
Enduro toffe sport
Bart M

Mooi, mooi.
In Kontich genomen? Waar kan ik dat speelterreintje vinden? Langs de E19 misschien? Hoe geraak je daar?
Laatste vraag: als je ook naar Riemst komt, neem je dan je camera eventueel mee voor een kleine foto-shoot van de aanwezige forummers?
Dankuwel,
Bart-de-vraagstaart
Keep on smiling!
Rudy
Contacteer:

Zitten gave foto's tussen :lol:
huskie

Volgens mij hebben jullie die VOR ook moeten uitgraven, of niet?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
sir kwietje
Contacteer:

Jep is te vinden langs beide kanten van de E19 wettelijk niet toegelaten :roll: maar ja waar nog wel :? komt ongeveer 1 keer om 3 maand controle dus valt nog mee

het speelterreintje langs de rechterkant (komende vanuit mechelen) is wel tof maar raak je snel beu meer bedoelt voor de trial rijders de modderfoto's zijn langs die kant genomen heb 3 uur vast gezeten in die modderpoel heeft 4 man planken en schoppen gekost om de moto te vrij te krijgen ook al een quad big bear 4x4 in zien vast zitten :lol:

de andere kant is meer voor enduro en full-cross je kan er vrij rondrijden zowel als ongeveer het "parcour" volgen zitten paar mooie bochten in en degelijke kippen wel maar 1 zwakke berg waar ja kan springen het fijne daar is ook dat er mooie grote open vlaktes zijn waar je je technieken kan bijschaven of nieuwe technieken leren wheelie,stoppies enz... iets wat je op een echt circuit niet echt kan doen het losse zand maakt het er wel zwaar op voor zowel rijder als machien

ik probeer zoveel mogelijk altijd de digicam mee te pakken hoewel dit simpler is een vast terrein dan tijdens een enduro maar ik vrees ervoor dat ik naar riemst ga komen zou wel willen maar om hier iets georganiseerd te krijgen met mede enduristen is niet zo simpel zoveel op voorhand hier wordt alles meestal 1 dag op voorhand beslist en riemst is op voorhand inschrijven dacht ik
Enduro toffe sport
sir kwietje
Contacteer:

Volgens mij hebben jullie die VOR ook moeten uitgraven, of niet?
Jep maar dit was nog vrij snel gelukt ik had minder geluk aangezien ik ten val gekomen was wegens het wegschuiven van mijn voorwiel en banden die bijna aan vervanging toe zijn heb ik mij tijdens de eerste pogingen om eruit te geraken alleen maar dieper ingegraven :oops:
Enduro toffe sport
Bart M

sir kwietje schreef: ik vrees ervoor dat ik naar riemst ga komen zou wel willen maar om hier iets georganiseerd te krijgen met mede enduristen is niet zo simpel zoveel op voorhand hier wordt alles meestal 1 dag op voorhand beslist en riemst is op voorhand inschrijven dacht ik
Ja, indien niet ingeschreven voor 20/08 ga je er niet meer bij kunnen, denk ik. Ev. mailen naar de organisatie:
eric.melard@pi.be
Grote groepen zullen ze er zeker niet meer bij willen, misschien een enkeling wel...
Keep on smiling!
CrualA
Contacteer:

sir kwietje schreef:Heb mij effe geamusseerd om mijn crossfoto's online te zetten de meeste zijn getrokken in kontich aangezien ik nog niet zolang een digitaal fototoestel heb

url: http://users.pandora.be/motocross/
hoi,ben je van Mechelen zelf of omgeving??
heb daar ook een lange tijd in Kontich gereden,het is daar idd wel leuk maar gevaarlijk omdat er geen vast parcours is,iedereen rijdt zijn eigen zin
sir kwietje
Contacteer:

hey ik ben eigenlijk van hofstade vlak naast mechelen maar aangezien niemand dat kent zeg ik mechelen

inderdaad het is er gevaarlijk aangezien er geen vast parcour is maar ik ga meestal op maandag dan is er niemand en kan je rijden en doen wat je wilt
Enduro toffe sport
Plaats reactie