Iemand een idee waar ik stuur verhogers voor een Husky te 510 kan krijgen, de zeg maar "standaard" 22of 28 mm verhogers die passen niet.
alvast bedankt.
Stuurverhogers Husky 510
Moderator: ghulst
Ik heb gewoon bij Ben v Erp een setje gekocht. Ze komen onder de stuurklem (tussen klem en kroonplaat).
#777 - Mijn fotoboekenplank
het zijn eigenlijk 2 dikke bussen.
neem een plaat van 18mm dik
zaag er 2 rondjes uit, pak em beet 2cm doorsnee
boor er 2 gaten in, pak em beet 10mm
en dan ben je er bijna, 2 langere bouten en er zat geloof ik nog een holle en bolle kant op de originele.
Misschien dat ook de dunne metalen bus die nu in de rubbers in je kroonplaat zit ook vervangen zijn door langere die dan ook door de verhogers steken, maar dat kan ook bij een andere motor geweest zijn.
neem een plaat van 18mm dik
zaag er 2 rondjes uit, pak em beet 2cm doorsnee
boor er 2 gaten in, pak em beet 10mm
en dan ben je er bijna, 2 langere bouten en er zat geloof ik nog een holle en bolle kant op de originele.
Misschien dat ook de dunne metalen bus die nu in de rubbers in je kroonplaat zit ook vervangen zijn door langere die dan ook door de verhogers steken, maar dat kan ook bij een andere motor geweest zijn.
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
Ik heb de verhogers besteld zoals op het plaatje van bonmotoren,
wel weereen rip uit mijn lijf voor 2 blokjes aluminium.
zag het niet zitten om die busjes te verlengen, het geheel wordt er dan niet steviger door.
[dit topic mag dus op slot]
wel weereen rip uit mijn lijf voor 2 blokjes aluminium.
zag het niet zitten om die busjes te verlengen, het geheel wordt er dan niet steviger door.
[dit topic mag dus op slot]
Husky TE510