Was vandaag op de maasvlakte aan het rommelen.
De lokale snackbar kar had een briefje hangen dan er een crossbaan komt e die wordt onderhouden, en voor 60 tientjes per jaar kun je er rijden? of een tientje per keer.
Viel me vorige week op dat de baan "geschoven" was.
Helaas van daag in een kuiltje gevallen en mijn schouder geblesseerd.
(gelukkig gaat het met min knie de goede kant op, voel tstabile).
Zo blijf ik bezig
was lekker aa het rijden ff pauze en toen dacht ik nog 1 keer ff een paar rondjes en da naar huis, had beter meteen naar huis kunnen gaan.
maasvlakte wordt echte crossbaan?
Moderator: ghulst
dat is het begin van het einde
heb het verhaal ook gehoord
er zou een hek omheen komen
en waarschijnlijk wat regels hier en daar
ik kom al meer dan 20 jaar op de maasvlakte
en de kracht van de maasvlakte is juist, alles mag, alles kan, altijd open
er komen mensen die helemaal niet zitten wachten op regels en een geschoven crossbaan
anders waren ze allang lid geworden van een MXclub
gewoon weer iemand die er een slaatje uit wil slaan
het gaat al jaren goed, lekker zo laten
heb het verhaal ook gehoord
er zou een hek omheen komen
en waarschijnlijk wat regels hier en daar
ik kom al meer dan 20 jaar op de maasvlakte
en de kracht van de maasvlakte is juist, alles mag, alles kan, altijd open
er komen mensen die helemaal niet zitten wachten op regels en een geschoven crossbaan
anders waren ze allang lid geworden van een MXclub
gewoon weer iemand die er een slaatje uit wil slaan
het gaat al jaren goed, lekker zo laten
never drive faster then your angel can fly
Misschien dat er een nieuwe wethouder is gekomen die anti motorsport is en moeilijk is gaan doen?
En om dan toch nog te kunnen blijven crossen dat dit nodig is?
Is ook een optie
En om dan toch nog te kunnen blijven crossen dat dit nodig is?
Is ook een optie
verstand op nul en nadenken
Ja, we drijven ze eerst samen tussen de hekken zodat we ze vervolgens stelselmatig uit kunnen roeien !!
Zoals reeds geschreven, het begin van het einde (maar dan ben je wel een paar jaar verder)(en financieel een stuk lichter).
Zoals reeds geschreven, het begin van het einde (maar dan ben je wel een paar jaar verder)(en financieel een stuk lichter).
KTM 250 EXC, 250 SX
-
De hoek waar nu gereden wordt is volgens mij in een uitbreidings bestemmingsplan opgenomen van de volgende fase maasvlakte.
Er was toendertijd al sprake van dat de lokatie opgeheven en verplaatst zou worden naar eldersin het maasvlakte gebied.
De instanties hebben wel door denk ik dat je het beter centraal kan toestaan met controle mogelijkheden dan dat je een verbod uitvaardigt en wildcross gaat krijgen.
Er was toendertijd al sprake van dat de lokatie opgeheven en verplaatst zou worden naar eldersin het maasvlakte gebied.
De instanties hebben wel door denk ik dat je het beter centraal kan toestaan met controle mogelijkheden dan dat je een verbod uitvaardigt en wildcross gaat krijgen.
-
Zoals met alles wat leuk is willen ze ook dit weer beperkt, gecontroleerd en belast hebben.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS