Mxbanden.nl

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

adje

Vandaar die jeuk in mijn oren :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
CrazyWezel
Contacteer:

dat is alleen bij roddelen, dit was positief :D
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Surfdude

mmrizio schreef:Misschien moet ik het toch maar even toelichten dan...

Vooropgesteld: Ik gun Roland en Ad hun handel. Ze zijn waarschijnlijk de goedkoopste bron voor wat ze verkopen en geven ook nog goede service. Met Roland heb ik persoonlijk goede ervaringen, Ad niet uit eigen hand.

Alleen vind ik het genant hoe ze op iedereen afduiken die ook maar iets nodig hebben of nodig gehad hebben. Op andere fora waar ik kom, zou commercieel gedrag als dit niet zo openbaar getolereerd worden.
Denk toch wel dat de heren hier recht van spreken hebben. Beide sponsoren ze hier de site, en dan opent iemand vrolijk een topic met vol de naam van een concurrent als onderwerp. En dan gaat het hier over een euro of 10 en of deze zaak wat is nadat de bestelling al is geplaatst.

Tja, wat is er dan genant, en voor wie.
JarnoD

nee daar ging het niet om het ging erom dat ik banden besteld had bij mxbanden.nl maar geen reactie terug kreeg. Ik vroeg me eigen af of er iemand was die mij hier meer over kon vertellen. Terwijl ik dat gepost had werd ik diezelfde middag nog gebeld door de mensen van mxbanden .nl met het nieuws dat die banden er niet meer waren en dat er anderen geleverd konden worden. Toen heb ik besloten om nieuwe te bestellen en kreeg ik hier te horen dat er ook banden via de mensen van dit forum te koop waren. Dat wist ik echter niet omdat ik hier nog niet lang op zit en zo snel mogelijk alles geregeld wil hebben voor mijn 1e offroad rit.

En zeker hebben die mensen recht op adverteren en ik weet nu voor de volgende keer dat ik hier rechtstreeks kan bestellen.

ik hoop dat alle onduidelijk heden er zo weer tussen uit zijn...

jarno
Honda crf500x HM '05
adje

Amen , volgens mij kan dit topic nu afgesloten worden , Amen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
zappa.suzuki

Amen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zot
Contacteer:

adje schreef:Dan moet ik ook even wat kwijt.

Ik wil graag wat verkopen en kan dat alleen door mond op mond reclame of via fora's.

Omdat ik niet zo'n wizzkid ben als Roland , die volgens mij zelf de website's maakt en beheerd , heb ik ook niet zo'n website waar alles zo mooi wordt aangeboden en dat verkoopt automatisch beter.
Ik heb wel een website(je) maar daar wordt niet veel aan gedaan omdat ik dat simpelweg niet weet wat ik er mee moet doen.
Er is gelukkig iemand die me daar een beetje mee helpt maar als ik niets aanlever dan weet hij ook niet hoe of wat.

Daarom duik ik regelmatig in de fora's om mijn waren aan te bieden.
Als iemand anders dat storend vind dan mag je dat wat mij betreft gerust zeggen en dan probeer ik daar rekening mee te houden.
Ik vind het storend. Ik ben ook geen wizzkid, maar betaal iemand om mijn site te maken en onderhouden.

Ik hoop dat je van het commentaar geleerd hebt.
Afbeelding
CrazyWezel
Contacteer:

jij ervaard het storend omdat het concurrentie is.. das niet sportief.. :lol:

edit:

adje, mn bandje is alweer binnen 8) je bent mn held :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
huskie

Ik heb het al aangegeven hoe ik erover denk.
Ze spammen er op los, dat het een lieve lust is.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JarnoD

adje schreef:Amen , volgens mij kan dit topic nu afgesloten worden , Amen
amen en sluit het maar af hoor!!!!
Honda crf500x HM '05
Freek
Site Admin
Contacteer:

@verkopers(bedrijfsmatig);
Jullie mogen in principe alleen waren aanbieden binnen jullie eigen advertentie. Ik kan me goed voorstellen, dat je even inhaakt op een vraag, maar doe dat even per PB. Dan stoort er zich niemand aan.

@kopers;
Bedenk dat dit forum financieel mogelijk wordt gemaakt door de adverteerders. Natuurlijk ben je vrij om te kopen waar je wilt, maar denk ook even aan onze sponsors.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Gesloten