Boycotten de Vlaamse Media de motorsport

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Racernix
Contacteer:

Wanneer was de laatste keer dat jij nog eens een verslag over het BK wegrace hebt gelezen op maandagochtend in jouw krant?
Wanneer stond er nog eens een interview met een jong crosstalent in jouw krant?

Tja, ik weet het zelf ook niet het antwoord op bovenstaande vragen. Feit is dat er iets meer motocross aan bod komt (zou er nogal aan mankeren na 44 wereldtitels, wat hebben de "Rode sukkels" al bewezen?)

Ik vraag me af of dit alles niet kadert in het compleet "opdoeken" van de motorsport of wat is de Vlaamse Regering nu anders aan het doen? (Zie verbod op MX-wedstrijden op landbouwgrond)

De enige andere keren dat Motorsport de krant haalt is het negatief. (tenzij reportage over de vrouwencross in Evergem in GVA, HBL)

Ik roep hierbij iedereen op om een boze E-mail te sturen naar de redactie van zijn of haar krant, waarin je uitlegt dat je liever meer motorsport wil zien in jou krant. Ook een e-mail naar de nationale tv-zenders kan geen kwaad.

Ik kan me al voorstellen dat er velen onder jullie zullen zeggen: "pff, dat helpt toch nie.." .
Natuurlijk, als je zo denkt ga je niet veel gedaan krijgen. Trouwens wat heb je te verliezen bij het versturen van een E-mail?
Dank bij voorbaat
Bart
huskie

Oeii als het in belgie met al zijn toppers al slecht wordt gepromoot , waar moet het dan heen met de mx-sport.
Kijk, wij hier in nederland, hebben niets te vertellen. Wij hebben nml natuurmonumenten. En die hebben het graag over het conserveren van natuurgebieden. Ze bedoelen eigenlijk recreatie gebieden of "toekomstige"project ontwikkelaars gebieden. Tot die tijd zetten ze er een hek omheen, opdat er geen burgers bij kunnen komen.
Binnen die hekken gaan ze dan natuur kunstmatig uitstippelen, en het gekke is dat ze motorsport daar niet voor kunnen gebruiken.
Mijn mooiste natuur is nog steeds een vergeten stukje natuur om de hoek of een op gespoten stukje landbouwgrond.
Oke ik stop al.
Kop op Belgie. Als Smets en Everts even via de media het volk(de politiek) oproepen, dan kunnen jullie tot in de eeuwigheid blijven crossen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

hmmm als limburger ben ik fervente lezer van hbvl en daarin valt het wel mee, ik geeft toe, het mag meer zijn, , maar men geeft toch vaak nieuwsberichtjes, ook over de wegrace. Ook af en toe intervieuws met 'lokale' crossers etc (bv met Rico Everts ea)
sir kwietje
Contacteer:

Groot gelijk racermix al die vragen stel ik mij ook al jaren maar ik denk eerlijk gezegt dat er nooit verandering in zal komen het was vroeger al zo toen Geboers wereldkampioen was en nu met Everts is nog steeds zo wij Belgen zijn in geen enkele sport al zoveel jaren zo goed als motocross en toch komt die het minste aanbod

Belgie is en zal altijd een apeland blijven :evil:
Gast

huskie schreef:Binnen die hekken gaan ze dan natuur kunstmatig uitstippelen, en het gekke is dat ze motorsport daar niet voor kunnen gebruiken.
Had een tijdje geleden een discussie met mijn voormalige baas, een fanatiek golfer, die vond dat golfen een mooie en verantwoorde vrijetijdsbesteding was, "....omdat het over prachtige natuurgebieden ging...", maar toen ik m vroeg in waar moeder natuur nog meer voor van geciltiveerde zandgaten en van die die grote gladde grasveldjes zorgde bleef ie stil en keek me nogal pissig aan... (ik heb niks tegen golfen, ieder zijn lol)
Plaats reactie