maar niet met n nokia

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
ziet er erg goed uit dat filmpjeCrazyWezel schreef:nee die voorvork is al practisch nieuw, ben bij mn hoofdsponsor iwan langs geweestheb dr nu technoflex progressieve veertjes inzitten en voorspanning @ 1.5cm ofzo
-> die knippen lijken plat, maar je moet echt is n keer dr over heen rijden, zappa dacht ook dat n n kuiltjes gat was.. maar je ziet het gewoon maar half op t filmpje, en hard blijft t n uitdaging
edit 2:
als je echt n keer vlieguren wilt maken, kheb n leuke springbult gevonden midden in het bos
800S schreef:ik denk dat ik weet wat er schort aan mijn big...> kapotte spoel in de ontsteking/lichtmachine zoals onze nachbar dat noemt.....
mmmmmm 205 euro nieuw of toch maar 145 euro 2e hands??(hessler)
of heeft hier iemand er toevallig nog eentje op de plank?
greetz sander
Shifty-PK schreef:Er staat me bij dat als de spoel goed warm is op sommige motoren slecht kan gaan functioneren. Kijk even aan of hij het constant doet na +-15 min rijden als alles goed op temperatuur is.
Eerst de juist troubleshooting doen. Als hij het steeds na 15min doet of misschien 10 min nu het warmer is zal het een onderdeel zijn wat warm wordt.
Ik denk dat Frans in de goede richting zit, volgens mij "versmacht" hij.Frans van Roosmalen schreef:SorryLeo heb alleen 4-takt ervaring.(ss50/c50 etc) (8)
Een vriend van mij had wel zo'n MT-5 die reed ook lange tijd kl.. beetje dezelfde ellende als jou omschrijving tot er op een gegeven moment iets losschoot in z'n uitlaat en hij er als de brandweer vandoor ging. Dus wie weetis het je uitlaat die hem knijpt.
Suc6
Frans
Hier sluit ik me volledig bij aande antrapper schreef:Lig het nou aan mij? ik krijg de schijt van dit weer, ik heb al 6 weken niet meer op de brommer gezeten, ik weet geeneens offie nog wel loopt
, En ik heb er ook geen lol aan om me ballen eraf te laten vriezen met dit weer, maar ik wordt wel steeds %$#&&^%%#.
Waar blijft die Global Warming??? nou ??