De 800 is tijdelijk overleden .
Ratelelend geluid onder het rijden en toch naar huis gereden. Thuis de olie eraf en in het zeefje zat een kwart ring en een hoop metalen stukjes.
Deksels van het blok eraf gehaald, nog geen bijzonderheden. Voelde veel speling op het koppelingshuis. Koppeling eraf en toe zag ik dat het lager daar naar de klote was.
Blokje er morgen maar onder vandaan halen en bekijken wat de schade is.......
Heb inmiddels al contact met Leeuwarder over zijn blok en hoop daar mee weer 1 goed blok te maken.
Rouwfoto's komen er morgen aan
Mijn DR800
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
gecondoleerd
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
gecondoleerd
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
2 uitlaatdempers??? als dit uitlaatdempers zijn heb je dan ook de 1 in 2 verbinding"buis" nog?
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Whoohaaa,
3,5 weken en een hoop werk verder en de 800 is weer klaar.
Rijd weer als een trein en een berg koppel. Alles netjes afgestelen en de kleppen inslijpen maakt een groot verschil.
Gelijk een hoop dingen netjes gemaakt en hier en daar waat gespoten.
Ik ben blij en nu hopen dat hij weer een tijd probleemloos meegaat.
3,5 weken en een hoop werk verder en de 800 is weer klaar.
Rijd weer als een trein en een berg koppel. Alles netjes afgestelen en de kleppen inslijpen maakt een groot verschil.
Gelijk een hoop dingen netjes gemaakt en hier en daar waat gespoten.
Ik ben blij en nu hopen dat hij weer een tijd probleemloos meegaat.
als het frame toch kaal is moet je het laten poedercoaten. Het wordt dan eerst gestraald en ik heb nog geen big gezien die ietsjes ouder is die niet op die vervelende plaatjes bij lassen en naden roest heeft. Een motorfietsframe en achterbrug en wat losse stukken hebben mij vorig jaar hier net over de grens in België ongeveer € 90 gekost. voor dat geld wil ik er alle tijd en kosten van lak en schuurpapier en dergelijke niet zelf aan besteden. Tevens zit het er wat steviger op.
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Goed zo Ridge.. nu ik nog.. en ik heb een BIG zonder roest.. 76.000km op de teller waarvan 3 jaar dagelijks rijden...
En is idd gepoedercoat
En is idd gepoedercoat
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Allright, ik was aant twijfelen, omdat ik dit:
http://picasaweb.google.com/scannix/FatmasUmbau#
was tegengekomen op het web. Maar idd voor dat geld koop je ineens wat meer levensduur... En nu ik toch blijven demonteren ben...enkel de vork en het blok er nog uit...
http://picasaweb.google.com/scannix/FatmasUmbau#
was tegengekomen op het web. Maar idd voor dat geld koop je ineens wat meer levensduur... En nu ik toch blijven demonteren ben...enkel de vork en het blok er nog uit...