Er kan ingeschreven worden
http://www.macdeholterberg.nl/_sgg/m6_1.htm
Enduro Holten
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik zal er zijn, ga de off road klasse rijden op mijn BMW HP2, hoop niet dat er te smalle stukken in zitten, als het mee gevallen is rij ik volgend jaar de enduro op de hp2 , tot dan.
Gr Roy
Gr Roy
Hp2 EXC 300
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
smalle stukjes, da's lekker technisch man, die zitten in elke enduro.
Als je met je stuur er tussendoor kan is het goed
Als je met je stuur er tussendoor kan is het goed
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik zal in het najaar weer eens wat enduro's gaan doen.
In Maart zit ik weer buiten Nederlands, dus erg lastig.
In Maart zit ik weer buiten Nederlands, dus erg lastig.
[quote="schildertje"] smalle stukjes, da's lekker technisch man, die zitten in elke enduro.
Als je met je stuur er tussendoor kan is het goed [/quote]
Maar het stuur zit altijd hoger dan mijn cilinders he.
In Harfsen had je net naar de start ook al een smalle door gang ( hek en een liggende boom) en dat gaat niet passen.
Maar nu houden ze er ook geen rekening meer mee, na dat Van Dijk er mee gestopt is.
Als je met je stuur er tussendoor kan is het goed [/quote]
Maar het stuur zit altijd hoger dan mijn cilinders he.
In Harfsen had je net naar de start ook al een smalle door gang ( hek en een liggende boom) en dat gaat niet passen.
Maar nu houden ze er ook geen rekening meer mee, na dat Van Dijk er mee gestopt is.
Hp2 EXC 300
Tsja, en dan kan het nog wel eens gebeuren dat er bijvoorbeeld aan het begin of eind van een proef zulke diepe sporen ontstaan, dat jij als eerste vast komt te zitten (en tijdens een ronde/wedstrijd) mag een proef niet veranderd worden. Zelfs als de proefbeheerder wel wil, moet hij zeker weten dat iedereen er door is, inclusief de 30 minuten toegestane tijdsoverschrijding (nationalen).
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
"voordeel" van een boxer is dat als je in een diep spoor vast zit en de wieltjes vrolijk ronddraaien, hij niet om valt .
De vraag is of de nakomende rijders daar blij mee zijn
De vraag is of de nakomende rijders daar blij mee zijn
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Als Roy dit jaar de offroad van Holten heeft gereden en al de andere offroad ritten, zit hij volgend jaar op de 450 BMW in de enduro.
Enduro's ga ik nog steeds liever met de ktm rijden, maar wil er misschien ook 1 met de hp2 rijden(bmw)
Volgende week eerst maar Staphorst, vandaag nieuwe band er op gegooid.
KTM 300exc blijft voorlopig nog wel, daar na, kan het zijn dat ik de 450 bmw wel een keer wil proberen.
Gr Roy.
Volgende week eerst maar Staphorst, vandaag nieuwe band er op gegooid.
KTM 300exc blijft voorlopig nog wel, daar na, kan het zijn dat ik de 450 bmw wel een keer wil proberen.
Gr Roy.
Hp2 EXC 300
Beste mensen,
Ik heb zin om de off road in Holten te rijden, maar 67 km, dat gaat net wel/net niet met 1 volle tank.
Kom je onderweg langs de parkeerplaats om te tanken? Of moet ik ergens een jerrycan langs het parcours verstoppen?
groeten van George
Ik heb zin om de off road in Holten te rijden, maar 67 km, dat gaat net wel/net niet met 1 volle tank.
Kom je onderweg langs de parkeerplaats om te tanken? Of moet ik ergens een jerrycan langs het parcours verstoppen?
groeten van George
[quote="George"]Beste mensen,
Ik heb zin om de off road in Holten te rijden, maar 67 km, dat gaat net wel/net niet met 1 volle tank.
Kom je onderweg langs de parkeerplaats om te tanken? Of moet ik ergens een jerrycan langs het parcours verstoppen?
groeten van George[/quote]
Ik kan met mijn 300 KTM 70km en dan sta ik net op reserve, en anders moet je lit worden van een motorclub.
Ik heb zin om de off road in Holten te rijden, maar 67 km, dat gaat net wel/net niet met 1 volle tank.
Kom je onderweg langs de parkeerplaats om te tanken? Of moet ik ergens een jerrycan langs het parcours verstoppen?
groeten van George[/quote]
Ik kan met mijn 300 KTM 70km en dan sta ik net op reserve, en anders moet je lit worden van een motorclub.
Hp2 EXC 300
Hallo Lass000,
Dat lid worden van een motorclub zal je als offroad rijder denk ik niet zoveel helpen. Die staan halverwege wel met een tankstop voor de enduro, maar ze breken hun boeltje af na de laatste endurorijder.
Ik weet niet uit mijn hoofd of er een tankstation aan de route ligt.
Holten heeft hele mooie proeven maar er zit al jaren door gebrek aan toestemmingen enig asfalt in de route. Ik zou dan ook denken dat de meeste motoren wel 1 ronde aankunnen.
Dat lid worden van een motorclub zal je als offroad rijder denk ik niet zoveel helpen. Die staan halverwege wel met een tankstop voor de enduro, maar ze breken hun boeltje af na de laatste endurorijder.
Ik weet niet uit mijn hoofd of er een tankstation aan de route ligt.
Holten heeft hele mooie proeven maar er zit al jaren door gebrek aan toestemmingen enig asfalt in de route. Ik zou dan ook denken dat de meeste motoren wel 1 ronde aankunnen.
van mijn GS300 ('96) heb in ruurlo (2007) eens het verbruik berekend na 1 ronde en dan kom ik bij mijn 9 liter tank op 57 km (1 op 6,4 ongeveer). Dit is inclusief asfalt stukken.
Nu ben ik wel een stuk sneller geworden sinds 2007, dus overal wel één of twee versnellingen hoger dan vroeger, zou me dat 10 km verder brengen op 1 tank? Hoewel, het gas gaat nu ook veel verder open dan vroeger, ik heb nu nog maar 2 standjes: open en dicht.....
Anyway, ik gok het erop en als jullie iemand de laatste kilometer zien duwen, dan ben ik dat dus.
groeten van George
Nu ben ik wel een stuk sneller geworden sinds 2007, dus overal wel één of twee versnellingen hoger dan vroeger, zou me dat 10 km verder brengen op 1 tank? Hoewel, het gas gaat nu ook veel verder open dan vroeger, ik heb nu nog maar 2 standjes: open en dicht.....
Anyway, ik gok het erop en als jullie iemand de laatste kilometer zien duwen, dan ben ik dat dus.
groeten van George
Als je het niet vertrouwd pak je een literbus waar olie in heeft gezeten of koelvloeistof of iets dergelijks en doe daar benzine in.
Deze kun je dan op je stuur binden of ergens anders.
Heb ik ook al eens gedaan met een YZ426, die ik geleend had, omdat deze geen reserve had. Als deze begon te sputteren dan was hij leeg.
Ik kan je vertellen dat een enduro motor erg zwaar is als je hem moet drukken. En al helemaal als je halverwege een bouwland staat. Daar krijg je pas conditie van.
Deze kun je dan op je stuur binden of ergens anders.
Heb ik ook al eens gedaan met een YZ426, die ik geleend had, omdat deze geen reserve had. Als deze begon te sputteren dan was hij leeg.
Ik kan je vertellen dat een enduro motor erg zwaar is als je hem moet drukken. En al helemaal als je halverwege een bouwland staat. Daar krijg je pas conditie van.
CRF450X '08
Hey Henkzelf, Ja dat klopt, maar je kan toch ook de Enduro rijden, en als je lid bent dan kan je elke Enduro rijden die je maar wilt.
Gr Roy
Gr Roy
Hp2 EXC 300
Ja klopt, als je een enduro licentie neemt of een daglicentie (ter plaatse) dan kun je op dit moment je service vooraf in ieder geval nog regelen bij Enduro- en MX team Gebben motoren-Chevrolet van Veen
telefoon 0653603809 of liever nog via mail; info@enduro-mxteam.com
Als je zelf al contact hebt met en motorclub die nog mensen aanneemt in de verzorging, is dat ook een optie (de meeste zitten vol).
telefoon 0653603809 of liever nog via mail; info@enduro-mxteam.com
Als je zelf al contact hebt met en motorclub die nog mensen aanneemt in de verzorging, is dat ook een optie (de meeste zitten vol).
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Er zijn onderweg 2 plaatsen waar je mag tanken. Deze staan terzijne tijd op de site van Holten aangegeven. En ja, er moet een milieumat onder.
Niet tanken op aangegeven plaatsen betekent diskwalificatie!
Route is nog niet bekent (bij ons he), wordt wel weer zwaar denk ik zoals elk jaar. Zeker omdat het de eerste is en er amper op de motor is gezeten (ik dan)
Niet tanken op aangegeven plaatsen betekent diskwalificatie!
Route is nog niet bekent (bij ons he), wordt wel weer zwaar denk ik zoals elk jaar. Zeker omdat het de eerste is en er amper op de motor is gezeten (ik dan)
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Jarno, rijdt jij op een XR400?
zo ja, dan rijdt je toch wel 100 km op een tank of niet?
Johnny
zo ja, dan rijdt je toch wel 100 km op een tank of niet?
Johnny
ik heb een aantal enduro's gereden met een XR400 en nooit onderweg getankt. alleen bij start/finish maar daar kun je makkelijk zelf je jerrycan, broodjes en zo neerzetten.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Ik ben een newbie op het gebied van OTR ritten en heb (bijna) geen ervaring met rijden in de modder. Is het wel mogelijk voor iemand als mij mee te doen met de OTR rit met een XT600?
En wat zijn de regels voor motor en uitrusting? Moeten er bijvoorbeeld knipperlichten/spiegels op zitten? EN moet ik dingen borgen? vloeistoffenopvangtankje?
En mijn pak/laarzen/bescherming? waar moet die aan voldoen? Of is er een website waar ik dit soort info kan vinden?
En wat zijn de regels voor motor en uitrusting? Moeten er bijvoorbeeld knipperlichten/spiegels op zitten? EN moet ik dingen borgen? vloeistoffenopvangtankje?
En mijn pak/laarzen/bescherming? waar moet die aan voldoen? Of is er een website waar ik dit soort info kan vinden?
Ja idd dat haal ik wel! Alleen heb ik nog nooit 70 km onverhard aan een stuk door gereden alleen met heel veel stukken asfalt erbij.johnny07 schreef:Jarno, rijdt jij op een XR400?
zo ja, dan rijdt je toch wel 100 km op een tank of niet?
Johnny
Nu je het zegt dat moet wel lukken zonder te tanken.
groetjes
Honda crf500x HM '05