off road staphorst 30 dec 2008
Moderator: ghulst
-
Ik heb er een hard hoofd in voor 17 januari.
-
- Contacteer:
Mooi weer, maar voordat de vorst uit de grond is
Eerlijk gezegd denk ik dat de eerstvolgende rit voor offroad en enduro Holten wordt
Voor de enduro kan je reeds inschrijven http://www.macdeholterberg.nl/_sgg/m6_1.htm.
Holten, meestal goed voor een modderbadje
Eerlijk gezegd denk ik dat de eerstvolgende rit voor offroad en enduro Holten wordt
Voor de enduro kan je reeds inschrijven http://www.macdeholterberg.nl/_sgg/m6_1.htm.
Holten, meestal goed voor een modderbadje
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Houten Klaas schreef:Ik heb er een hard hoofd in voor 17 januari.
wie niet, de komende dagen 's nachts nog vorst tot -10 en dan iets minder, het is nu afgelast ivm de veiligheid, dus denk ik dat het weer afgelast gaat worden, of het moet volgende week warm water gaan regenen....
Husky TE510
-
-
Ah, de derde 'definitieve' datum... Dan doe ik dus niet mee want dan heb ik wat anders ;-(
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Het wordt dus 24 januari ...... en de 16e wordt al besloten of het wel of niet doorgaat.
Dat laatste vind ik wel een beetje vroeg, alhoewel het weer ziet er die week wel wat beter uit, 's nachts geen vorst meer en overdag een graad of 5, maar wel sneeuw en regen ....
wordt vervolgd
Dat laatste vind ik wel een beetje vroeg, alhoewel het weer ziet er die week wel wat beter uit, 's nachts geen vorst meer en overdag een graad of 5, maar wel sneeuw en regen ....
wordt vervolgd
Husky TE510
- de crossgoeroe
HIIIHAAAA
De motor staat klaar voor de 24e.
We hebben er gelukkig weer een rit bij...
Allemaal positief blijven en hopen dat de extra inspanningen van deze club beloond worden.
Voor hun een pens werk en voor ons een pens schik ha ha
Staphorst tot 24 januari!!!!
De motor staat klaar voor de 24e.
We hebben er gelukkig weer een rit bij...
Allemaal positief blijven en hopen dat de extra inspanningen van deze club beloond worden.
Voor hun een pens werk en voor ons een pens schik ha ha
Staphorst tot 24 januari!!!!
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Het blijft Nederland, dus het kan na een week wel zo warm worden! dat weet je hier maar nooit.
Gr Roy
Gr Roy
Hp2 EXC 300
- allardcr250
Dit weekend een lekkere rit van 25 km gereden!
Was alleen wel een schaatsrit!
Maar de 24e ziet er tot nog toe wel dooi uit!?
Was alleen wel een schaatsrit!
Maar de 24e ziet er tot nog toe wel dooi uit!?
cr250
- de crossgoeroe
Motor staat nog steeds klaar ,maar vanaf gisteren moet ik een tijdje met mn been omhoog zitten.........!@#$$%%^^!!!!!!!!!!!!!!!!
of ik vraag mn vriendinnetje heel lief of ze hem thuis alvast aan wil trappen.......
Helaas voor mij geen staphorst
of ik vraag mn vriendinnetje heel lief of ze hem thuis alvast aan wil trappen.......
Helaas voor mij geen staphorst
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Helaas kan ik je de hand schudden crossgoeroe,
ben gevloerd door het griepvirus, opzich niet erg alleen werd ik nog even nagetrapt met een longontsteking,
als ik nu alleen al na de motor kijk dan moet ik al naar mijn pufje. voor mij dus ook geen staphorst.
ben gevloerd door het griepvirus, opzich niet erg alleen werd ik nog even nagetrapt met een longontsteking,
als ik nu alleen al na de motor kijk dan moet ik al naar mijn pufje. voor mij dus ook geen staphorst.
Husky TE510
-
Site AMBC Staphorst:
16 januari 2009
De Off Road commissie maakt bekend dat de rit op 24 januari definitief DOOR gaat
Morgenvroeg wordt begonnen met de opbouw.
Helpers worden verzocht zaterdagmorgen 17 januari om 09.30 uur aanwezig te zijn bij 't Wiede Gat
Alles komt goed!
16 januari 2009
De Off Road commissie maakt bekend dat de rit op 24 januari definitief DOOR gaat
Morgenvroeg wordt begonnen met de opbouw.
Helpers worden verzocht zaterdagmorgen 17 januari om 09.30 uur aanwezig te zijn bij 't Wiede Gat
Alles komt goed!
-
Gewoon gaan rijden, komt altijd goed.
-
Ad kom je ook.
-
- Contacteer:
Ik ga ook mijn eerste offroad ervaring beleven in Staphorst, dus je bent niet de enigeGizmo schreef:Zal er over na denken. Ik heb totaal geen offroad ervaring maar eens moet de eerste keer zijn. Misschien tot zaterdag.
Ik heb er wel zin in maar het is zo ver rijden héHouten Klaas schreef:Ad kom je ook.
En waarschijnlijk zal ik wel weer alleen zijn
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Ik ben ook ooit gewoon op een offroad dag begonnen. Het is een beetje en vuurdoop maar het kan prima. Er rijden wel meer mensen die net begonnen zijn.MotorOllie schreef:Ik ga ook mijn eerste offroad ervaring beleven in Staphorst, dus je bent niet de enigeGizmo schreef:Zal er over na denken. Ik heb totaal geen offroad ervaring maar eens moet de eerste keer zijn. Misschien tot zaterdag.
Ik ben er trouwens niet bij... F*cking familiefeestje !@#@
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Zie ik net dat de 24ste op Zaterdag valt.
Dan heb ik al een afspraak om s'morgens een Rekluse in te bouwen en s'middags uit te testen.
Dan heb ik al een afspraak om s'morgens een Rekluse in te bouwen en s'middags uit te testen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"