Oeii, die Stefan gaat bere sterk momenteel. Pichon is mogelijk fysiek niet in orde. Die had het echt helemaal gehad met dat .... zand van Lierop. En Joel had een waardeloze start, alhoewel hij zelf ook toegaf dat Everts momenteel erg sterk rijdt.
Ik ben een Smets fan denk ik. Alhoewel ik Everts z'n rijstijl perfect vindt.
Hebben jullie Crockard nog afgevoerd zien worden. Helemaal uitgeteld. Kreeg z'n motor niet meer aan na een val partij en was helemaal van de wereld.
Beestachtig dat zand.
Geef mij maar een mooi weiland om in te crossen.
Afgelopen Zondag nog MXGP gekeken ??
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Het is idd een aardig zandbak (beetje arnhem style , strandzand ongeveer).
Everts gaat echt super op dit moment. Baal alleen dat ik de 125 niet gezien heb......
Crockard was gewoon oververmoeit of niet?
Everts gaat echt super op dit moment. Baal alleen dat ik de 125 niet gezien heb......
Crockard was gewoon oververmoeit of niet?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Duidelijk oververmoeid ja, die Crockard, hoewel er op zijn (ver)springen weinig aan te merken was.
Hij sprong toch net FF verder als Stefan Everts op die joekel van een bult net na de supergave chicane (met in elke van de drie binnenbochten een nekkenbrekerhoopie).
Maar IDD was er op het rijden van Everts weinig aan te merken, na beide races zag hij er (zonder helm) beter uit als ondergetekende die alleen maar in de zon had stilgestaan.
Hij sprong toch net FF verder als Stefan Everts op die joekel van een bult net na de supergave chicane (met in elke van de drie binnenbochten een nekkenbrekerhoopie).
Maar IDD was er op het rijden van Everts weinig aan te merken, na beide races zag hij er (zonder helm) beter uit als ondergetekende die alleen maar in de zon had stilgestaan.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Wel gelachen afgelopen zondag. ik zat in de tent bij start en finish en er waren een 6-tal Steve Ramon fans die zoveel gezopen hadden dat er 4 van de wedstrijd van de 125 niet meer gezien hadden.
De 125 is overigens nog uitgezonden op sport op Belgie!
De 125 is overigens nog uitgezonden op sport op Belgie!
-
- Contacteer:
niks van gezien
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300