ik heb een honda crf 450 gekocht in krat , welke inloopolie moet daar de eerste km in ? ( minerale of half-syntetisch of vol-syntetisch )
wat voor olie is na het inlopen het beste ?
ik wil er hoofdzakelijk off-road met gaan rijden( als er tenminste een typegoedkeuring op komt , maar daar wordt aan gewerkt )
AD, ( die nog nooit viertakt heeft gereden )
honda crf 450
Moderator: ghulst
Ad,
Misschien is het verstandig eens contact op te nemen met een Honda cross dealer over deze vraag (en andere vragen).
Dealers zijn o.a Mulders motoren in Veendam en Hartelman motoren in Hengelo (Gld).
Zij verkopen deze viertakt crosser van Honda.
Wellicht kunnen zij jou ook meer info verschaffen over goedkeuringseisen voor je CR 450.
Volgens mij rijden er al een paar met kenteken, dus het is wel mogelijk.
Vergis je niet in de te betalen BPM na het aanvragen van een kenteken, dit is een aanzienlijk bedrag (+/- 2300 Euro).
Dit komt dan bovenop de aanschaf prijs.
Ook zou je Jos van Vught in Oirschot eens kunnen bellen, hij is mnomenteel de man in Nederland voor het ombouwen van je crosser.
Voor al deze telefoonnummers enzo zou je eens een nummer van Noppennieuws moeten kopen, daar staan dit soort adressen allemaal in.
Succes.
Misschien is het verstandig eens contact op te nemen met een Honda cross dealer over deze vraag (en andere vragen).
Dealers zijn o.a Mulders motoren in Veendam en Hartelman motoren in Hengelo (Gld).
Zij verkopen deze viertakt crosser van Honda.
Wellicht kunnen zij jou ook meer info verschaffen over goedkeuringseisen voor je CR 450.
Volgens mij rijden er al een paar met kenteken, dus het is wel mogelijk.
Vergis je niet in de te betalen BPM na het aanvragen van een kenteken, dit is een aanzienlijk bedrag (+/- 2300 Euro).
Dit komt dan bovenop de aanschaf prijs.
Ook zou je Jos van Vught in Oirschot eens kunnen bellen, hij is mnomenteel de man in Nederland voor het ombouwen van je crosser.
Voor al deze telefoonnummers enzo zou je eens een nummer van Noppennieuws moeten kopen, daar staan dit soort adressen allemaal in.
Succes.
Hoi,ad schreef:ik heb een honda crf 450 gekocht in krat , welke inloopolie moet daar de eerste km in ? ( minerale of half-syntetisch of vol-syntetisch )
wat voor olie is na het inlopen het beste ?
inrijden met half-synthetisch (dit doet KTM ook bv.)
NOOIT inrijden met vol-synthetisch (gouden stelregel)
daarna vol-synthetisch (maar ik heb geen idee omtrent de gevraagde viscositeit )
Jo