Achteras vast

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
wheeling_jo

Ik heb een vraagje : kan het zijn dat door het vriesweer ik mijn achteras er niet uit krijg? Mijn fiets staat in een tuinhuis en daar is het niet zo koud dan buiten maar echt warmer is het niet.

Ik wou mijn wiel vervangen omdat er op mijn ander wiel een betere band zit maar ik vrees dat maar zal gaan als de temperaturen iets stijgen of als ik hem eens in de warme garage ga stallen denk ik ...

Iemand nog ervaring mee gehad ?

grtz

Josken
Frank!
Contacteer:

Ook door oxidatie e.d. (te weinig vet) kunnen ze vast gaan zitten. In het ergste geval is je as krom.
Idd. eerst wat warmer zetten. Helpt dat niet dan flink inspuiten met kruipolie en een nachtje laten trekken... (en dat evt. herhalen)
wheeling_jo

Frank! schreef:Ook door oxidatie e.d. (te weinig vet) kunnen ze vast gaan zitten. In het ergste geval is je as krom.
Idd. eerst wat warmer zetten. Helpt dat niet dan flink inspuiten met kruipolie en een nachtje laten trekken... (en dat evt. herhalen)
Als het dat is : return to Joramo als ik het niet los krijg volgende week. Kga eerst een weekje snowboarden :-)
stefaan525
Contacteer:

wheeling_jo schreef:
Frank! schreef:Ook door oxidatie e.d. (te weinig vet) kunnen ze vast gaan zitten. In het ergste geval is je as krom.
Als het dat is : return to Joramo als ik het niet los krijg volgende week. Kga eerst een weekje snowboarden :-)
Josken,zie dat ge a poten nie breekt hé.Anders gaat aven prutskivarna gelegans ineen roesten :lol: :lol: :lol: .'t aad ijzer gaat ook al geen geld ne meer.
Zaade ne beter mee gaan naar spanje in maart ipv van in de snee te gaan spelen,ze hemmen daor ook schoon bergen :D :lol: .
wheeling_jo

@ Stefaan : ik weet het jong, volgend jaar ga ik mee ... ne keer een midweek gaan enduro rijden ... eerst nog ne keer Transmayoniase meerijden en dan het grote werk hé :twisted:

grtz
sjikkentip

wheeling_jo schreef:@ Stefaan : ik weet het jong, volgend jaar ga ik mee ... ne keer een midweek gaan enduro rijden ... eerst nog ne keer Transmayoniase meerijden en dan het grote werk hé :twisted:

grtz
Al dagge uitstelt is verloren hééé en beter skief in as rechtveuren.... :lol:
Ge wetj nie wa daggge mankeert hé :!: En sniefplanken is veul gevoerlijker dan endurobrommeren in Spain.
Mee zen nief masjien issem toch min of miere verplicht van mee te goan hé mannen.
En anders kende a nief masjien altijd es uittesten in de mangrove van de treinroutes...as ten a achterwiel nie los is weet ik het nie.

PS:den Transmayonaise is veur witte duikboeten ... (mo kgon van tjoar toch weer)
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
dave s

hoi sjikkentip

kan spijtige genoeg niet mee in het voorjaar :cry:
maar zijn er al datums voor het najaar bekent :lol:
vondt het in frankrijk echt te gek maar was ook graag eens in spanje geweest

grts Dave
sjikkentip

dave s schreef:hoi sjikkentip

kan spijtige genoeg niet mee in het voorjaar :cry:
maar zijn er al datums voor het najaar bekent :lol:
vondt het in frankrijk echt te gek maar was ook graag eens in spanje geweest

grts Dave
Voor het najaar zijn er nog geen data bekend,indien deze bekend zijn laat ik het weten.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Plaats reactie