hoi,
weet iemand of de crossbond VMCF een site heeft en hoe deze noemt?of waar de uitslagen van de wedstrijden terug te vinden zijn???
alvast bedankt
site of uitslagen vmcf???
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
De VMCF heeft geen website. Aangezien de laatste weken de races zeer laat eindigen, (Gisteren in OLV Waver was het 20U30 toen de laatste reeks werd afgevlagd) geraken de uitslagen ook niet meer op tijd op de redacties van de kranten. Anderzijds kan je de uitslagen van de VMCF elke week lezen, (af en toe met een week vertraging) in de Motorgazet. Een krantje dat op dinsdag in alle krantenwinkels van Vlaanderen ligt.
www.motorgazet.be
www.motorgazet.be
da wist ik al,spijtig van die website,
er was zondag idd veel vertraging,oa door het toevoegen van de miniquads en opsplitsen van experts en vtr's
heb jij nu meegereden en in welke klasse?
er was zondag idd veel vertraging,oa door het toevoegen van de miniquads en opsplitsen van experts en vtr's
heb jij nu meegereden en in welke klasse?
Volgens mij heeft de V.M.C.F. wel een website!
Na wat googlen viel ik hierop:
http://www.geocities.com/vmcfmotorcross/
Na wat googlen viel ik hierop:
http://www.geocities.com/vmcfmotorcross/
-
- Contacteer:
Nee, Cruala zelf rijd ik geen cross. Maar ik ben wel van SKW en heel wat maten en kenissen van mij reden bij de Inters en Seniors.
Dirty Girl bedankt voor de link maar ik heb de indruk dat er stilaan spinnewebben aan die website van de VMCF hangen. Ik vind het qua organisatie ook maar niks (laatste reeks om 20u30) Gewoon te veel klassen. Maar ja, veel mensen kunnen niet meer gaan trainen of altijd op hetzelfde parcours en dan is het goed dat er zo'n federatie is.
Dirty Girl bedankt voor de link maar ik heb de indruk dat er stilaan spinnewebben aan die website van de VMCF hangen. Ik vind het qua organisatie ook maar niks (laatste reeks om 20u30) Gewoon te veel klassen. Maar ja, veel mensen kunnen niet meer gaan trainen of altijd op hetzelfde parcours en dan is het goed dat er zo'n federatie is.