Mischien iets voor Wezel?
Hmm mischien zelf een bod doen... als iemand intersse heeft, laat het weten voor dat we tegen elkaar op bieden
Hoef hem niet per sé.. heb al 3
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mischien iets voor Wezel?
Leo, daar ga je geen spijt van krijgen hoor, heb ik al menig km's mee door de Belgische Ardense bochtjes gescheurd, Topbandje!Leo schreef:Gisteren nieuw setje banden voor de 2cilinderBIG gescoord. Kan ik er weer zo`n 15K tegenaan.
Continental Trail Attack
[
LEO
Ik heb me met het vorige setje uitstekend vermaakt oa in de franse alpen dus hoefde niet lang na te denken toen ze op waren. Bandje kan meer aan dan dat ik er van vraag in elk weertype dus ik hou het voorlopig bij deze band.celsa schreef:Leo, daar ga je geen spijt van krijgen hoor, heb ik al menig km's mee door de Belgische Ardense bochtjes gescheurd, Topbandje!
Zeker weten!Leo schreef:Ik heb me met het vorige setje uitstekend vermaakt oa in de franse alpen dus hoefde niet lang na te denken toen ze op waren. Bandje kan meer aan dan dat ik er van vraag in elk weertype dus ik hou het voorlopig bij deze band.celsa schreef:Leo, daar ga je geen spijt van krijgen hoor, heb ik al menig km's mee door de Belgische Ardense bochtjes gescheurd, Topbandje!
En aangezien er in 2009 een ritje door de Belgische ardennen op de agenda staat..............
LEO
Vet is vet? smeer dan maar met frituurvetEdwin schreef:Thx vd tips,
Maar het is niet de eerste keer dat ik die as eruit moet "rammen" en ik smeer hem toch wel in met vet, weliswaar gewoon kogellagervet, maar vet is vet. Alleen of die waterbestendig is..? Ik zal eens wat meer geschikter vet gaan halen dan. Komt goed. En dadelijk eens kijken naar de ketting, schakels gaan wel iets losser zitten nu, maar gisteren zat er nog steeds 1 vast, ondanks herhaaldelijk inspuiten...misschien toch maar een nieuwe kopen
Grz