Iemand al testje mee gedaan??
Lijkt me (nog meer dan de 250) DE ideale mix!!
Wordt dit (of een 350 KTM??) de nieuwe norm??
HUSQVARNA 310TE
Moderator: ghulst
Er is sprake van een volledig vernieuwde TE 250.
Maar voor wanneer dat is nog maar de vraag.
Is net als de 144 niet altijd handig voor de wedstrijden.
Met een 310 tegen een 450 staan?
Kan zowel voor als nadelen hebben.
Maar voor wanneer dat is nog maar de vraag.
Is net als de 144 niet altijd handig voor de wedstrijden.
Met een 310 tegen een 450 staan?
Kan zowel voor als nadelen hebben.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Met een 144 mag je toch gewoon MX2 rijden, of is dat nog toekomstmuziek ?Gix schreef:Is net als de 144 niet altijd handig voor de wedstrijden.
.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Efkes research gedaan (tis rustig op het werk ), mag dus gewoon (in Nederland tenminste, zowel bij de MON als bij de KNMV) en voor de cross geldt het volgende :
Voor enduro zijn dit de regels (beetje raar trouwens om daar weer andere cilinderinhouden voor te hanteren, lekker vriendelijk voor de fabrikanten) :
Voor enduro zijn dit de regels (beetje raar trouwens om daar weer andere cilinderinhouden voor te hanteren, lekker vriendelijk voor de fabrikanten) :
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik heb mij een TE250 (2007) gekocht met een originele kit van husqvarna erop die hem een TE310 maakt.
Ik ben er vandaag voor de eerste keer mee gaan rijden, nog roderen maar ik was heel aangenaam verrast ... ik kom namelijk van een TE510 en was een beetje bang voor het gebrek aan koppel.
Het minder koppel voel je zeker en vast maar de TE310 is meer dan voldoende als je in de juiste vitesse zit.
Hij is nu nog in rodage dus binnen een paar 100 km weet ik meer te zeggen.
Ik ben tot nu toe fan ... zal meer weten op Club Victory en andere treffens en als ik bij de bende van Opwijk ga rijden
grtz
Ik ben er vandaag voor de eerste keer mee gaan rijden, nog roderen maar ik was heel aangenaam verrast ... ik kom namelijk van een TE510 en was een beetje bang voor het gebrek aan koppel.
Het minder koppel voel je zeker en vast maar de TE310 is meer dan voldoende als je in de juiste vitesse zit.
Hij is nu nog in rodage dus binnen een paar 100 km weet ik meer te zeggen.
Ik ben tot nu toe fan ... zal meer weten op Club Victory en andere treffens en als ik bij de bende van Opwijk ga rijden
grtz
-
Ah edde uuk een nief machine ?? Welke edde gij u gekocht ?yarkan schreef:'tja je heb de bende van wim,maar is er ook een bende van opwijk
Moet mijn nieuw machine ook nog roderen zal voor volgend jaar zijn zeker
Jaja de bende van Staffen is het eigenlijk zeker
-
- Contacteer:
heren,ge moet niet zoveel rijmen en dichten.ge had beter van de mergend mee gereden,ulle nief speelgoed zal wel direkt los gezeten hebben .'t lag ideaal ,just niet stuiven .de fons en den brico,t was weeral schouder tegen schouder .wheeling_jo schreef:Ah edde uuk een nief machine ?? Welke edde gij u gekocht ?yarkan schreef:'tja je heb de bende van wim,maar is er ook een bende van opwijk
-
Ik had zeer graag meegereden maar we zijn eens naar de Zoo geweeststefaan525 schreef:heren,ge moet niet zoveel rijmen en dichten.ge had beter van de mergend mee gereden,ulle nief speelgoed zal wel direkt los gezeten hebben .'t lag ideaal ,just niet stuiven .de fons en den brico,t was weeral schouder tegen schouder .wheeling_jo schreef:Ah edde uuk een nief machine ?? Welke edde gij u gekocht ?yarkan schreef:'tja je heb de bende van wim,maar is er ook een bende van opwijk
Volgende week rij ik normaal gezien mee ... maar nu zeker van achter aan de staart (rodage hé)
-
- Contacteer:
wheeling_jo schreef:stefaan525 schreef:heren,ge moet niet zoveel rijmen en dichten.ge had beter van de mergend mee gereden,ulle nief speelgoed zal wel direkt los gezeten hebben .'t lag ideaal ,just niet stuiven .de fons en den brico,t was weeral schouder tegen schouder .wheeling_jo schreef: Ah edde uuk een nief machine ?? Welke edde gij u gekocht ?
Ik had zeer graag meegereden maar we zijn eens naar de Zoo geweest
Volgende week rij ik normaal gezien mee ... maar nu zeker van achter aan de staart (rodage hé)
Bij ons gaan ze op 1 januari bij de familie
-
Wij gaan daarvoor ook al eens om te zien wat ze graag zouden hebben voor Kerst en uw ma zei dat ze u graag nog eens zou zien, ze is verhuisd naar een nieuw verblijf, naast de olifanten ...stefaan525 schreef:wheeling_jo schreef:stefaan525 schreef: heren,ge moet niet zoveel rijmen en dichten.ge had beter van de mergend mee gereden,ulle nief speelgoed zal wel direkt los gezeten hebben .'t lag ideaal ,just niet stuiven .de fons en den brico,t was weeral schouder tegen schouder .
Ik had zeer graag meegereden maar we zijn eens naar de Zoo geweest
Bij ons gaan ze op 1 januari bij de familie
- sjikkentip
Maakt da een verschil misschien ?wheeling_jo schreef: Volgende week rij ik normaal gezien mee ... maar nu zeker van achter aan de staart (rodage hé)
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
-
Nee daarom schrijf ik ook "nu zeker" hé maar mijn tijd komt nog welsjikkentip schreef:Maakt da een verschil misschien ?wheeling_jo schreef: Volgende week rij ik normaal gezien mee ... maar nu zeker van achter aan de staart (rodage hé)
- sjikkentip
Ik kon het niet laten van zo'n prachtige voorzet binnen te koppen,alleszins beter als da clubken die daar in uwen avatar staat...wheeling_jo schreef:Nee daarom schrijf ik ook "nu zeker" hé maar mijn tijd komt nog welsjikkentip schreef:Maakt da een verschil misschien ?wheeling_jo schreef: Volgende week rij ik normaal gezien mee ... maar nu zeker van achter aan de staart (rodage hé)
-
Ik weet het wel en da clubken doet het idd zeer slecht van de week, hoewel ze nog steeds 3de staan ...sjikkentip schreef:Ik kon het niet laten van zo'n prachtige voorzet binnen te koppen,alleszins beter als da clubken die daar in uwen avatar staat...wheeling_jo schreef:Nee daarom schrijf ik ook "nu zeker" hé maar mijn tijd komt nog welsjikkentip schreef: Maakt da een verschil misschien ?
-
Hoi, ik heb mijn stickers ontvangen en erop gehangen.
Wat vinden jullie ervan ....
grtz
Wat vinden jullie ervan ....
grtz
Laatst gewijzigd door wheeling_jo op zo jan 04, 2009 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Zeker met à zwet geld gekocht .'t ziet er goed uit,binnenkort black en white on the off-road tracks .
- sjikkentip
A stickerkes op de zijflappen van de tank vind ik wel goed
Ze zen zekers gekrompen van de kou
Foei,foei,foei,de keukenrol 'van madam' gebruiken om zenne moto af te kuisen
Nee,zonder zieveren,nie mis da machinneken moar t'is toch nog altijd giene KTM hé
PS: '76' is da a geboortejoar?Ba ma meugde de cijfers omdroan en dan nog '7' aftrekken...
Nee,zonder zieveren,nie mis da machinneken moar t'is toch nog altijd giene KTM hé
PS: '76' is da a geboortejoar?Ba ma meugde de cijfers omdroan en dan nog '7' aftrekken...
-
Ik heb op de zijflappen gewoon zwarte plakkers geplakt ...sjikkentip schreef:A stickerkes op de zijflappen van de tank vind ik wel goed
Die rol staat er om de KTMrijders die komen kijken hun tranen te drogen
76 is idd mijn geboortejaar ...
@ Staffen : jaja black en white ... maakt uw borst maar nat want hij rijdt lekker en voelt zeer goed aan
-
- Contacteer:
Mooi dat zwarte, nu alleen de velgen nog.
Niets mooiers dan een sobere fiets met wat detaildingetjes.
Niets mooiers dan een sobere fiets met wat detaildingetjes.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Ik heb al eens gekeken voor rode maar dat is meer oranje en dat zie ik niet graag za ... ik heb nog een extra set wielen en als ik weer ewa zwet geld heb, zal ik ze zwart laten anodiseren ....Klx300R schreef:knappe moto jo, zou er rode velgen insteken,zou knap zijn...
Kent er iemand een goed adres waar ik het volledige wiel kan binnensteken en het zwet terug krijg en mannen nie vuil hé