Na een storing is het forum gelukkig weer in de lucht.
We zijn alleen de berichten van de laatste 4 dagen kwijt omdat de backup van 26 juli is.
Belangrijke berichten dus even weer herplaatsen.
storing
Moderator: ghulst
Jawel, knop-icoontjes zijn weer weg Was gisteren opgelost. Is er wat met m'n PC of wat? (niet helemaal legale Office)Freek schreef:Iemand nu nog problemen (op forum gebied dan )
Hoe zit dat eigenlijk met die giften waar je reclame voor maakt in je mail: komt dat echt ten goede voor ons forum, en welk telefoonnummer moet je daarvoor bellen? Hoe geef ik aan dat ik wil doneren aan Noppenforum en geen ander (volgnummer of zoiets)?
By the way: is het niet mogelijk een beetje uitleg bij de afkortingen zetten in de registratie-pagina: internet-onbenullen zoals ikzelf snappen de ballen van ICQ-nummers enzo.
Merci voor de goede zorgen freek
Bart
Keep on smiling!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik weet niets van giften. kun je mij die mail even doorsturen waar dat in staat ?Bart M schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die giften waar je reclame voor maakt in je mail: komt dat echt ten goede voor ons forum, en welk telefoonnummer moet je daarvoor bellen? Hoe geef ik aan dat ik wil doneren aan Noppenforum en geen ander (volgnummer of zoiets)?
By the way: is het niet mogelijk een beetje uitleg bij de afkortingen zetten in de registratie-pagina: internet-onbenullen zoals ikzelf snappen de ballen van ICQ-nummers enzo.
Merci voor de goede zorgen freek
Bart
ICQ enz kun je gewoon overslaan.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
De volgende email is verstuurd door een beheerder van "www.noppenforum.com". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
freek.knol@wxs.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Link in vorige bericht klopt niet. Je komt dan op het oude forum terecht.
Het nieuwe premium forum wordt op dit moment geupdate en is dus even uit de lucht.
Steun het forum financieel, bel ons 0900-nummer en doneer EUR 1,15
Zie: http://www.messageboard.nl/index.php?va ... buy_credit
Ik veronderstel dat elk forum-gebruiker deze mail gisteren gekregen heeft, toch?
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
freek.knol@wxs.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
Link in vorige bericht klopt niet. Je komt dan op het oude forum terecht.
Het nieuwe premium forum wordt op dit moment geupdate en is dus even uit de lucht.
Steun het forum financieel, bel ons 0900-nummer en doneer EUR 1,15
Zie: http://www.messageboard.nl/index.php?va ... buy_credit
Ik veronderstel dat elk forum-gebruiker deze mail gisteren gekregen heeft, toch?
Keep on smiling!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Het is me al duidelijk;
Het mailtje wat ik gisteren verstuurd heb was vanuit het oude forum omdat de nieuwe (premium) niet werkte.
Op het oude forum moest ik gaan betalen voor dataverkeer en daarom kun je daarvoor doneren.
Voor het premium forum heb ik al betaald, dus die giften in het mailtje kun je gewoon vergeten.
Ook weer opgelost.
Het mailtje wat ik gisteren verstuurd heb was vanuit het oude forum omdat de nieuwe (premium) niet werkte.
Op het oude forum moest ik gaan betalen voor dataverkeer en daarom kun je daarvoor doneren.
Voor het premium forum heb ik al betaald, dus die giften in het mailtje kun je gewoon vergeten.
Ook weer opgelost.
Freek
Juist ja.Freek schreef:Voor het premium forum heb ik al betaald, dus die giften in het mailtje kun je gewoon vergeten.
Ook weer opgelost.
Misschien goed om alle gebruikers even te verwittigen dmv een nieuwe topic oid?
Voor het nieuwe forum heb je al betaald zeg je: moet daar dan geen bijdrage van de gebruikers voor komen, of worden we gesponsord? (niet dat ik geld te veel heb, verre van; maar ik wil wel m'n steentje bijdragen om dit geweldig initiatief te steunen/behouden)
Bart
Keep on smiling!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb het nu uit eigen zak betaald.
Heb nog een poosje aan sponsors gedacht, (reclame is mogelijk op dit forum) maar dit tast mijns inziens het onafhankelijke karakter aan van het forum.
Als we nu een slechte motorzaak onderuit willen halen, kan dat.
Als diezelfde motorzaak de zaak sponsort wordt het een moeilijker verhaal.
Ach en een hobby mag geld kosten.
Heb nog een poosje aan sponsors gedacht, (reclame is mogelijk op dit forum) maar dit tast mijns inziens het onafhankelijke karakter aan van het forum.
Freek
-
- Contacteer:
En ach iedereen sponsert elkaar hier. Ad geen mij een bougie te bruikleen , ik leen Freek weer een bbq uitFreek schreef:Ik heb het nu uit eigen zak betaald.
Edit: forum doet het ook weer helemaal goed
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
heej, inderdaad, alles back to normal. Wat is er eigenlijk zo nieuw aan dit forum, waardoor het gisteren uit de lucht lag? (alles ziet er 't zelfde uit)
En ontmoeten jullie mekaar geregeld, of hoe moet ik dat "lenen" van Rudy anders interpreteren?
En ontmoeten jullie mekaar geregeld, of hoe moet ik dat "lenen" van Rudy anders interpreteren?
Keep on smiling!
-
- Contacteer:
In Bilstain had ik 2 bbq's mee genomen. Dus heeft Freek en de andere man die bij hem was (ben zijn naam vergeten ) die andere gebruikt.Bart M schreef:heej, inderdaad, alles back to normal. Wat is er eigenlijk zo nieuw aan dit forum, waardoor het gisteren uit de lucht lag? (alles ziet er 't zelfde uit)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Site Admin
- Contacteer:
mmm, zo had ik het nog niet bekeken.john b schreef:freek is hoofd sponsor wat tot gevolg heeft dat we geen slechte dingen over m mogen zeggen
Een beetje slijmen kan dus geen kwaad
Maar ik verkoop niets (meer) op motorsportgebied en daardoor kan dit forum lekker onafhankelijk blijven.
Freek