We zijn alleen de berichten van de laatste 4 dagen kwijt omdat de backup van 26 juli is.

Belangrijke berichten dus even weer herplaatsen.

Moderator: ghulst
Jawel, knop-icoontjes zijn weer wegFreek schreef:Iemand nu nog problemen(op forum gebied dan
)
Bart M schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die giften waar je reclame voor maakt in je mail: komt dat echt ten goede voor ons forum, en welk telefoonnummer moet je daarvoor bellen? Hoe geef ik aan dat ik wil doneren aan Noppenforum en geen ander (volgnummer of zoiets)?
By the way: is het niet mogelijk een beetje uitleg bij de afkortingen zetten in de registratie-pagina: internet-onbenullen zoals ikzelf snappen de ballen van ICQ-nummers enzo.
Merci voor de goede zorgen freek![]()
Bart
Juist ja.Freek schreef:Voor het premium forum heb ik al betaald, dus die giften in het mailtje kun je gewoon vergeten.
Ook weer opgelost.
En ach iedereen sponsert elkaar hier. Ad geen mij een bougie te bruikleen , ik leen Freek weer een bbq uitFreek schreef:Ik heb het nu uit eigen zak betaald.
Heb nog een poosje aan sponsors gedacht, (reclame is mogelijk op dit forum) maar dit tast mijns inziens het onafhankelijke karakter aan van het forum.
Als we nu een slechte motorzaak onderuit willen halen, kan dat.
Als diezelfde motorzaak de zaak sponsort wordt het een moeilijker verhaal.
Ach en een hobby mag geld kosten.
In Bilstain had ik 2 bbq's mee genomen. Dus heeft Freek en de andere man die bij hem was (ben zijn naam vergetenBart M schreef:heej, inderdaad, alles back to normal. Wat is er eigenlijk zo nieuw aan dit forum, waardoor het gisteren uit de lucht lag? (alles ziet er 't zelfde uit)
En ontmoeten jullie mekaar geregeld, of hoe moet ik dat "lenen" van Rudy anders interpreteren?
mmm, zo had ik het nog niet bekeken.john b schreef:freek is hoofd sponsor wat tot gevolg heeft dat we geen slechte dingen over m mogen zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()