http://www.youtube.com/watch?v=NzSySgTG ... ports.com/
hier filmpje over electro motor,
wel leuk om te zien maar weet niet wat ik er over moet denken.
wel krachtig zo een electro motor zoals je kan zien.
bron: www.msfsports.com dus binnekort ook verkrijgbaar in nederland!
de electro motor (filmpje) de toekomst
Moderator: ghulst
-
en toch mis je het geluidHonda limburg schreef:http://www.youtube.com/watch?v=NzSySgTG ... ports.com/
hier filmpje over electro motor,
wel leuk om te zien maar weet niet wat ik er over moet denken.
wel krachtig zo een electro motor zoals je kan zien.
bron: www.msfsports.com dus binnekort ook verkrijgbaar in nederland!
-
Ja en hoelang kun je op een accu rijden 5 min.?
Ik mis vooral de A van Quanty"a" bij de begingeneriek van het filmpje Komt toch altijd serieus amateuristisch over als een bedrijf zich zo voorstelt.... (als Quanty Benelux ipv Quantya Benelux)blubberboerke schreef:en toch mis je het geluid
Jo VdB
Toch lijkt het me ook wel makkelijk. Geen luchtfilters wisselen, niet tanken (geen olie wisselen? is mij niet duidelijk of er nog wel een versnellingsbak opzit, zou in theorie met een elektromotor niet nodig hoeven te zijn). enige accesoire die je erbij moet kopen is een extra accu (of 2), en hier een snelwisselsysteen op maken.
Ik zou t geluid nie zo missen als je daarmee weer op meerdere plaatsen kan rijden
Alleen een wat grotere actieradius en verder lijkt mij t best toch
Ik zou t geluid nie zo missen als je daarmee weer op meerdere plaatsen kan rijden
Allways replace the cheapest parts first
Nop, geen versnellingsbak en idd geen olie wisselen. Misschien koolbosteltjes ??Bosje schreef:Toch lijkt het me ook wel makkelijk. Geen luchtfilters wisselen, niet tanken (geen olie wisselen? is mij niet duidelijk of er nog wel een versnellingsbak opzit, zou in theorie met een elektromotor niet nodig hoeven te zijn). enige accesoire die je erbij moet kopen is een extra accu (of 2), en hier een snelwisselsysteen op maken.
Ik zou het geluid ook niet missen en vindt het ook een geinig machientje.... een MTB met hulpmotor
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Ik heb de Quantya reeds gereden en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevallen is.
Ik ben ook niet echt een voorstander, maar ik geloof nu reeds dat dit de toekomst wordt.
Dit is enkel nog maar het begin.
Ik ben ook niet echt een voorstander, maar ik geloof nu reeds dat dit de toekomst wordt.
Dit is enkel nog maar het begin.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
-
Ik vind het het overwegen waard, maar dan meer om op plaatsen te kunnen rijden zonder gezeur, laat die groene milieu terroristen eens een paar kW ruiken. Het geluid is zeker jammer het enige wat me tegenvalt is het gewicht, niet veel lichter dan mijn CRF450X, als ze dat nu ook nog eens naar beneden krijgen, maw een elektrische mountainbike dan gaan we nog heel wat leuks meemaken in de toekomst! Wat ik ook niet snap is dat ze een ketting aandrijving gebruiken, dacht dat elektromotoren juist zo efficient zijn als je ze rechtstreeks in de naaf monteerd?????
Ze pretenderen overigens dat je voor 20Euro aan benzine maar 40 cent elektriciteit kwijt bent om de zelfde energie op te wekken??????
Ze pretenderen overigens dat je voor 20Euro aan benzine maar 40 cent elektriciteit kwijt bent om de zelfde energie op te wekken??????
You're free to do as we tell you!
Zou zo maar kunnen, wilde hier een hele moeilijke berekening neerzetten maar snap em zelf nie meer :xSurfroy01 schreef: Ze pretenderen overigens dat je voor 20Euro aan benzine maar 40 cent elektriciteit kwijt bent om de zelfde energie op te wekken??????
Denk trouwens dat die verhouding wel erg positief is, maar ik ben er zeker van dat het veel goedkoper rijdt. Op de terugweg laad je de eerste accu die je in de ochtend hebt leeggereden vast weer op met de sigarettenaansteker
Ik vind het trouwens wel jammer dat t een automaat is...
Lijkt verdacht veel op een Quantya. Maar ja .....het begin is gemaakt
http://www.oekonews.at/index.php?mdoc_id=1034016
http://www.oekonews.at/index.php?mdoc_id=1034016
Luctor @ stiletto
echt waar Zal bij grotere productieaantallen wel flink dalen mag ik hopen? anders worden er op een offroaddag straks alleen nog maar accu's gejatRvD schreef:Jammer dat een accu een kleine 4000 euro kost. Kunt 'm wel ca 1000x opladen zeggen ze.
Hoop toch wel dat die prijs gaat zakken want anders kan je met zo'n fiets niks als de accu met 3 kwartier stevig blubberen leeg is. Of er moet een snellader komen dattie met 10/15 minuten weer vol zit (lees: ff lachen wie er op zn bek ging, bakkie doen, nog een keer lachen en vol gaan voor ronde 2 ).
-
ik ben er zelf niet zo een fan van van al die accu dingen
dat ze de groep automobilisten maar eens op accu's laten rijden
inplaats van dat kleine groepje motocrossers dat ze heletijd aanvalle met allemaal milieu wetten!!!
want ook zoiets, nu met dit weer is de motocross uitstoot : 0
dat ze de groep automobilisten maar eens op accu's laten rijden
inplaats van dat kleine groepje motocrossers dat ze heletijd aanvalle met allemaal milieu wetten!!!
want ook zoiets, nu met dit weer is de motocross uitstoot : 0
Honda Cr125
-
- Contacteer:
ik zou het geluid wel missen , maar dan kun je altijd nog een walkman met motorgeluiden opzetten als je aan het crossen bent
en is wel fijn voor voetgangers dan kun je ze lekker verrassen !
en is wel fijn voor voetgangers dan kun je ze lekker verrassen !
lang leve 4 takt !!!