waarom denk ik dat:
M'n windows live one care (antivirus) start al een hele tijd niet meer op.
CD drive en USB werken soms wel, meestal niet...
Ik kan geen enkel programma installeren op m'n hard drive...
Via internet loopt m'n explorer vast als ik een online virusscan wil installeren, dus dat werkt ook al niet...
F-prot het ik al via usb geproberd (toen hij werd herkend), maar die geeft me steeds een melding dat ik geen A drive heb, dus ook dat gaat niet...
Iemand een ideetje??
een virus op m'n PC
Moderator: ghulst
format c:???? en alles opnieuw installeren
anders via taakbeheer (zonder @ verb.) kijken wie meeste ram nodig heeft en die vervolgens proberen uit te schakelen.......
daarna virus scan activeren
heb zelf niet veel op pc staan, dus voor mij ligt de lat niet zo hoog om alles eraf te mikken.
(zet en drukfouten voorbehouden)
anders via taakbeheer (zonder @ verb.) kijken wie meeste ram nodig heeft en die vervolgens proberen uit te schakelen.......
daarna virus scan activeren
heb zelf niet veel op pc staan, dus voor mij ligt de lat niet zo hoog om alles eraf te mikken.
(zet en drukfouten voorbehouden)
-
- Contacteer:
zo dan heb je t aardig gesloopt,
ik zou proberen systeemherstel uit te voeren, wellicht kan je hierna wat meer, zo niet dat toch maar eens de windhoos cd opzoeken..
succes
ik zou proberen systeemherstel uit te voeren, wellicht kan je hierna wat meer, zo niet dat toch maar eens de windhoos cd opzoeken..
succes
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Klinkt inderdaad als Windows Vista
Stinger zou je eens kunnen proberen van mcAfee. Maar beste kan je je belangrijke data er afhalen en de boel opnieuw installeren. Zelf maak ik een image van mijn harddisk als ik alles er op heb staan wat ik belangrijk vind. Kan je zo terug zetten als er een probleem is, wel je data op een andere partitie zetten.
Stinger zou je eens kunnen proberen van mcAfee. Maar beste kan je je belangrijke data er afhalen en de boel opnieuw installeren. Zelf maak ik een image van mijn harddisk als ik alles er op heb staan wat ik belangrijk vind. Kan je zo terug zetten als er een probleem is, wel je data op een andere partitie zetten.
Ook zo lekker onder de indruk van het niet erg stabiele Vistahornet911 schreef:het is VISTA, maar zou er niks mee inzitten terug xp te hebben....
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
iedereen die zegt dat vista zo slecht is heeft geen vista ultimate 64bit geprobeerd, want die hebben ik en wat van mn maten al een hele tijd, en nog bijna geen problemen mee gehad,
op een paar kleine toepassingfoutjes na, omdat het 64bit gebruikt en er toen nog niet drivers op aangepast waren.
het enige echt vista na deel is dat het zwaarder is dan xp voor je pc.
maar dan kun je weer wat onnodige extra's uitzetten die je pc onnodig bezig houden, en dan gaat het ook weer allemaal wat sneller.
[/eindevistapromotie]
op een paar kleine toepassingfoutjes na, omdat het 64bit gebruikt en er toen nog niet drivers op aangepast waren.
het enige echt vista na deel is dat het zwaarder is dan xp voor je pc.
maar dan kun je weer wat onnodige extra's uitzetten die je pc onnodig bezig houden, en dan gaat het ook weer allemaal wat sneller.
[/eindevistapromotie]
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Het werkt snel zat met Vista (op de net nieuwe laptop met toch wel redelijk dikke spec's qua vast- en werkgeheugen, grafische kaart etc.), alleen zo nu en dan rariteiten met vastlopen.
Niet voor niets dat er nogal eens een keer een update voorbij komt wandelen denk ik.
Tis de Home Premium-versie, misschien dat het hem daarin zit ???
Niet voor niets dat er nogal eens een keer een update voorbij komt wandelen denk ik.
Tis de Home Premium-versie, misschien dat het hem daarin zit ???
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!