VERKOCHT

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

VERKOCHT ;)
Laatst gewijzigd door Frank! op do jan 08, 2009 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Kokkie
Berichten: 49
Lid geworden op: zo sep 05, 2004 17:35
Locatie: Nootdorp

FF een vraag :?:

Past die carb ook op een Yamaha WR
Het is dezelfde mm , maar ik doel op de TPS aansluiting of ie hetzelfde is,

Gr Kokkie
Ik hou van lekker flammen
singlerider1
Berichten: 87
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 17:52
Locatie: Lopik

Is er iemand die een handleiding heeft (of een linkje weet ) waar precies staat hoe de acc.pomp af te stellen?
Ik heb een FCR MX 41 op mijn Huskie 450 TE die uit elkaar is geweest nadat hij niet meer wilde aanslaan(acc.pomp membraam zat vol bagger) maar nu weet ik niet meer exact de stand van het stelschroefje :oops: :oops: .
Ik heb een groter "tuningsdekseltje" gemonteerd dus hij pompt waarschijnlijk ook iets langer dan standaard.

Grtz JanWillem
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

Kokkie schreef:FF een vraag :?:

Past die carb ook op een Yamaha WR
Het is dezelfde mm , maar ik doel op de TPS aansluiting of ie hetzelfde is,

Gr Kokkie
Ik durf het je niet te zeggen...
Misschien kan je Yamaha dealer het je wel zo vertellen... ;)
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

singlerider1 schreef:Is er iemand die een handleiding heeft (of een linkje weet ) waar precies staat hoe de acc.pomp af te stellen?
Ik heb een FCR MX 41 op mijn Huskie 450 TE die uit elkaar is geweest nadat hij niet meer wilde aanslaan(acc.pomp membraam zat vol bagger) maar nu weet ik niet meer exact de stand van het stelschroefje :oops: :oops: .
Ik heb een groter "tuningsdekseltje" gemonteerd dus hij pompt waarschijnlijk ook iets langer dan standaard.

Grtz JanWillem
Hier is een handleiding van Thumpertalk.
Op Youtube staan ook video's (screw afstelling, leak-jet afstelling, O-ring mod, etc.).

Met de screw varieer je de timing. Je moet ervoor zorgen dat de 'squirt' de onderkant vd gasschuif nét niet raakt.

Graag weer ontopic ;).
singlerider1
Berichten: 87
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 17:52
Locatie: Lopik

Sorry voor de onderbreking maar ik ben hier wel mee geholpen.
Nu weer on-topic idd :roll:
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

Afbeelding
Plaats reactie