GP Namen van zondag jl. Foto's ...?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Wopke

:o :D :o :D :o :D :o :D :o :D :o :D :o :D
Goedemiddag,

ja zo keken we naar die kanonnen in Namen tijdens GP van vorige zondag. Ongelofelijk hoe die gasten over die supermoeilijke ban knallen.

Zijn er nog meer Noppers wezen kijken...?

Wie weet een leuke site waar foto's of filmpjes van dit evenement te vinden zijn...? Heb wel gezocht, maar weinig gezien...

Groeten...
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
actualludo
Contacteer:

kijk eens bij cross video's bij café en grote dankbetuiging aan onze rudy e!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: oja ik ben gaan kijken daar in namen ZOOOOOOO schoon nie te doen om kippevel van te krijgen :? :? :?
leve de elec starters
Rudy
Contacteer:

actualludo schreef:kijk eens bij cross video's bij café en grote dankbetuiging aan onze rudy e!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: oja ik ben gaan kijken daar in namen ZOOOOOOO schoon nie te doen om kippevel van te krijgen :? :? :?
Ik heb het zondag avond helemaal op tv gezien. Erg aparte baan ( die bulten doet me denken aan bilstain :lol: ). Alleen zou ik er zelf niet graag een werdstrijd willen rijden (baan lijkt me aardig link....).
Wat ik trouwens wel lomp vond is de manier waarmee vooral everts die bulten af reed.

http://members.lycos.nl/mxgp/ daar staan mijn video's (beetje link jat werk van motogp.com waar je ze moet betalen :wink: )
Wopke

:!: :lol:

Ok Thanks, leuke filmpjes...

:?: Hoe bevalt de WR450 actualudo...?

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
actualludo
Contacteer:

tot nu toe bevalt de wr perfect !!!!! van de vering heb ik geen last ben er eens mee gaan crossen en redelijke sprongen mee gedaan en ik krijg ze niet doorgestampt, in de remknippen volgt ze eveneens perfect alsook in de knippen uit de bocht komende , een groot verschil in het rijden is het neerzitten in de korte bochten de motor stuurt vanzelf !!! heb alles geprobeerd om hem over de wal te laten uitbreken maar nee hoor het voorwiel volgt rustig het spoor , op motorisch gebied is het ook al een wereld van verschil buiten mijn oude wr 400 veeeeeeelll meer koppel maar echt soepel rijden , heb er nu zo een 400 km mee ga vandeweek eerste maal mijn oliefiltertje eens vervangen en de olie ook natuurlijk ben eens benieuwd

khou je op de hoogte :lol:
leve de elec starters
Plaats reactie