Mijn Husaberg FE450E staat te koop.
Bouwjaar 2005, nieuw gekocht op kenteken in 2007 bij Brouwer.
Hij is netjes onderhouden, en heb er weinig mee gereden.
Gaat weg voor €4400
Zie ook marktplaats
Husaberg FE450E te koop
Moderator: ghulst
en dan? de nieuwe husaberg
Was het maar zo'n feest
Nee, komende 2 a 3 jaar heb ik door studie nagenoeg geen tijd om te rijden. Daarna koop ik er weer 1 terug. Tot dan is het jammer geld om deze motor aan te houden. Ze worden nog steeds geen meer geld waard door stil te staan
Nee, komende 2 a 3 jaar heb ik door studie nagenoeg geen tijd om te rijden. Daarna koop ik er weer 1 terug. Tot dan is het jammer geld om deze motor aan te houden. Ze worden nog steeds geen meer geld waard door stil te staan
-
Sommige mensen kunnen echt niet de juiste prioriteiten stellenmark20v schreef:Nee, komende 2 a 3 jaar heb ik door studie nagenoeg geen tijd om te rijden.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Het rijden is een goed om tussen de zware studie uren te kunnen ontspannen, je uit te leven en weer fris te maken voor de volgende studie uren.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.
-
- Contacteer:
ben t helemaal met rolando eens, alleen dat ik af en toe na het uitleven te weinig tijd overhoud voor studeren omdat ik dan dingen sta te vervangen die ik gesloopt heb of gewoon op gereden heb.. das n detail
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
En ik ben het met jou eens. Tis niet alleen het rijden maar ook iedere rit schoonmaken, filters wassen, ketting vetten, onderhoud, remmen, keertje kleppen stellen en ga zo maar door...CrazyWezel schreef:ben t helemaal met rolando eens, alleen dat ik af en toe na het uitleven te weinig tijd overhoud voor studeren omdat ik dan dingen sta te vervangen die ik gesloopt heb of gewoon op gereden heb.. das n detail
Maar neemt niet weg dat het inderdaad een mooie uitlaatklep is
Gr Mark
Maar nu lees ik dat je alles hebt laten reviseren Huhhhmark20v schreef:Mijn Husaberg FE450E staat te koop.
Bouwjaar 2005, nieuw gekocht op kenteken in 2007 bij Brouwer.
Hij is netjes onderhouden, en heb er weinig mee gereden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Yep, dat was balen ik heb nooit iets gehad met die fiets. Ik had zondag een koper, dus haal mijn motor zaterdag op en net voordat ik thuis ben een raar geluid. Bleek dat een moer op de krukas los zat...pure pech.
Ik heb het blok weggebracht naar Brouwer, daar hebben ze een nieuwe krukas en nieuwe lagers geplaatst. Alles meteen ff laten checken.
Dat was wel ff balen, het goede nieuws is dat hij er weer een poosje tegenaan kan
Gr Mark
Ik heb het blok weggebracht naar Brouwer, daar hebben ze een nieuwe krukas en nieuwe lagers geplaatst. Alles meteen ff laten checken.
Dat was wel ff balen, het goede nieuws is dat hij er weer een poosje tegenaan kan
Gr Mark
Link op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/207246776
http://link.marktplaats.nl/207246776
Gauw inruilen zo'n Husaberg tegen een andere jongere Husaberg.
Je komt er anders toch heel moeilijk vanaf.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
..of tegen een oudere.... heb je m'n nummer?adje schreef:Gauw inruilen zo'n Husaberg tegen een andere jongere Husaberg.
Rendabel is het niet nee....shit happens. Veel vervelender is dat ik een koper had maar deze af heb moeten bellen om onverwacht eerst die revisie uit te laten voeren. Toen het blok weer klaar was had die koper al een andere Husa gekocht
Hey klomp lijkt me een goeie deal
Hey klomp lijkt me een goeie deal
Volgens mij doet de kredietcrisis de motorverkoop geen goed. Er is weinig animo, en de reacties die ik krijg komen met de vraag of ik een andere in wil ruilen
Iemand nog tips voor mijn verkoop anders dan de prijs verlagen? Ik heb hem op marktplaats, allroadmaniacs en speurders staan.
Gr Mark
Iemand nog tips voor mijn verkoop anders dan de prijs verlagen? Ik heb hem op marktplaats, allroadmaniacs en speurders staan.
Gr Mark
zonde van de motor.
je moet gewoon voor jezelf bepalen of je de prijs wilt verlagen, maar als het straks een "weggeefprijs" wordt, kan je ook nog overwegen hem ergens te stallen tot je wel weer tijd hebt.
je moet gewoon voor jezelf bepalen of je de prijs wilt verlagen, maar als het straks een "weggeefprijs" wordt, kan je ook nog overwegen hem ergens te stallen tot je wel weer tijd hebt.
Dat deed die man toch om op te vallen waarschijnlijkmark20v schreef:Hij is verkocht via marktplaats. Het stomme ervan is dat het aan iemand in het dorp is
Kan raar lopen,
Gr Mark
Gefeliciteerd
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250