de verdeling van de startnummers bij de knmv

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

Wout Theuws op enduro.nl
Ik heb net mijn licentie aangevraagd en ik werd gedwongen afscheid te nemen van en dat ga je niet geloven 733 ....De 50+ moet nl kiezen uit 850 tot 899 .. Ja ik kan mijn nummer houden maar dan moet ik op mijn 55 ste naar de young ones de 40+ Dus heb ik na lang ,zeg maar zeer lang wikken en wegen (ik heb er vanacht zelfs niet van geslapen )met tranen in de ogen 860 gekozen .........

Wat nu met mijn fans die al zovele jaren enkel voor mij langs de kant staan ?Die zien daar dadelijk een of andere slapjanus met dit nummer rondrijden .die mensen zijn gewend aan het soepel rij en (val)gedrag van mezelf ....Dat valt toch meteen op zeker ....tjonge ik moet er niet aan denken

Daarom wil aan de rijders van de 40 + dringend maar ook het vriendelijke verzoek doen om het 733 niet aan te vragen .
henk-v
Contacteer:

André Pullen op enduro.nl

Beste Wout, misschien is het wat voor mij om dat nummer aan te vragen ? valt toch niemand op want wij beide gebruiken dezelfde fans.

Aliedus Spenkelink

De echte Wout fans zijn ondeelbaar. Wij zullen wel wennen aan #860, denk ik. Ik heb vorige week nog een dichte aanhanger gezien met daarop #733 maar zonder Wout, is dat om ons te misleiden?

geweldig he :P :P :P
gassen

Humor van de bovenste plank :lol:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Plaats reactie