'crossers'op de veluwe

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Jarno
Berichten: 49
Lid geworden op: do mar 06, 2003 12:44

:lol: Gelukkig heeft de stentor het staphorsterbos nog niet ondekt.
Gast

Waar gaat dit over, ik denk dat wilde zwijnen de grond meer loswoelen als deze motoren.
en wel leuk aan het einde van het filmpje daar hebben ze het over "ONZE NATUUR" en toch denken die natuurfreaks dat het alleen van hun is.

Johnny
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja mooi filmpje.
Is alleen jammer om te zien hoe bang die zwijnen zijn voor een wandelaar en rustig doorgrazen met die herrie op de achtergond.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Ik ben benieuwd of iemand zichzelf herkend op het fimpje. :roll:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

It wasn't me :roll:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

huskie schreef:Ja mooi filmpje.
Is alleen jammer om te zien hoe bang die zwijnen zijn voor een wandelaar en rustig doorgrazen met die herrie op de achtergond.
Is het zeker dat die zwijnen daar lopen, of is dat erin geknipt?
Janneman
Berichten: 4
Lid geworden op: za jul 07, 2007 00:11
Locatie: Westside

Frank! schreef:Is het zeker dat die zwijnen daar lopen, of is dat erin geknipt?
Wilde zwijnen filmen en later het geluid van de motoren eronder plakken, wat een asshole is dat zeg. :evil:
Misschien eens een filmpje maken van endurofietsen met vogeltjesgeluiden. :roll: :lol:
gabe
Berichten: 141
Lid geworden op: do okt 02, 2008 21:41
Locatie: grou

zielig filmpje. als wandelaar in het bos met de hond vind ik de crossers (mits fatsoenlijk gedempt) prima. hoor je en kan ik tijdig de hond roepen. met paarden is dat pas gevaarlijk. en daar klaag ik ook niet over. bos is van ons allemaal.
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

Meneer de kikkerplakker wil ons even een lesje respect voor de natuur bijbrengen terwijl die zelf ook niet op het pad loopt. Vraag me trouwens af wat hij daar zo hijgend achter de camera aan het doen is dat die arme zwijntjes voor hem op de loop gaan.
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

he surfdude, niets over kikkers he..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Redski
Berichten: 392
Lid geworden op: wo dec 25, 2002 23:56
Locatie: Hengelo(gld)
Contacteer:

Die zwijnen blijven rustig doorvreten met het fijne tweetakt geluid op de achtergrond totdat die mafkees zich met zijn camera op hen richt. :wink:

Het onderschrift dat het in "onze natuur"gebeurt slaat alles. Het is ook mijn natuur en daar doe ik graag dit soort zaken (niet dat ik ooit op de veluwe heb gereden).
Wellicht rennen die zwijnen wel weg omdat meneer zo hitsig aan het hijgen is en hij zon'n varken wil bespringen..... :D

Affijn weer een reden op niet op de paden te rijden, die maak je dan immers kapot.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Gebruikersavatar
de crossgoeroe
Berichten: 179
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
Locatie: thuis

Ja echt ""schokkend"" filmpje.
Als ze in NL elk zandweggetje en stukje bos gaan verbieden voor gemotoriseerd verkeer wordt alles ""illegaal"" ja.
Bij mij in de gemeente is zo n 40 km aan zandwegen,nu is alles verboden en weg leuke ritjes in de buurt.Onder het mom van de motoren jagen alles kapot,maar mijn 140 achterband is toch heel wat smaller dan die van trekkers van 150 pk en injecteurs enz
Dan ga je wel eens wat anders zoeken ofneethan??????????
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Rico
Berichten: 133
Lid geworden op: di mar 07, 2006 00:08
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

mijn reactie wordt niet goedgekeurd :P
KTM 300 EXC a world of joy :P
Gebruikersavatar
KTM-Schuimpie
Berichten: 479
Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
Locatie: Bovenkarspel

Rico schreef:mijn reactie wordt niet goedgekeurd :P

En dat was?
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

"Onze"vriend Nico Bulder uit Elspeet heeft dit artikel geschreven en het filmpje gemaakt. Stemmingmakerij en alleen maar gemaakt om het publiek te beinvloeden en zijn wil op te leggen.

Het is echt niet moeilijk om op de veluwe, het bos in te lopen en een filmpje te maken van zwijnen die wegrennen.

Nederland is erg goed in regulering, geef ons wat speelruimte in de vorm van offroad gebieden.
traalala
Berichten: 37
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 20:05

Wat een aanfluiting zeg, dat filmpje..

Die zwijnen schrikken normaal nergens van, je kan er bijna tegenaan rijden en ze blijven nog doorvr(o)eten!

Maar ik schrok wel even van de schade van het crossen......pff, een enthousiaste hond met een stok ploegt nog meer om!
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

Adding comments has been disabled for this video.

dit krijg je nu te lezen...

dus 2 reacties van mede-stakkers, en de rest van de wereld mag niet meer reageren?

heb 'm even een persoonlijk bericht gestuurd met deze link:

http://www.youtube.com/watch?v=3B1AGjg6qeI

lijkt toch ook op vogelen gezang?
Laatst gewijzigd door roen op vr dec 05, 2008 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

[quote="CrazyWezel"]he surfdude, niets over kikkers he..[/quote

http://www.nicobulder.com/

Bedoel hiermee van die figuren zoals filmmaker en zijn vrouw, die steeds dichter bij de dieren wil komen om maar zijn mooie plaatje te kunnen schieten en verkopen. Net zoals die kikker plakkers en die gasten die die vosjes eten gaven voor een mooie foto waar toen zo'n ophef over was. Als je dit maar lang genoeg volhoud worden die beesten vanzelf tam en lopen ze helemaal nergens meer voor weg, behalve oude hijgende mannetjes dan.

Als die mierenneuker echt zo'n probleem heeft met dat ene banden spoortje dan had hij zo'n held moeten zijn om in het Kruger park lekker te gaan wandelen in plaats van in een jeep de halve natuur aan gort te rijden om maar een mooi filmpje te kunnen maken.

Sorry hoor, maar iriteer me mateloos aan dit soort pot verwijt de ketel gedrag.
Laatst gewijzigd door Surfdude op vr dec 05, 2008 00:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

Mario2t
Berichten: 304
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 00:17
Locatie: Vlagtwedde
Contacteer:

Beetje een hele enge gedachte dat een volwassen man in een bos rondloopt om met zijn camera, op afstand, filmbeelden van jongens te schieten. Hoe vaak zou hij zijn eigen filmpje bekijken?

Wel lief die huppelende zwijnen.. Lieve kleine zwijntjes er bij..
Wat denk je dat moederzwijn zou doen als ze denkt dat haar kids in nood zijn? Door huppelen, of vaart maken?
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Wat een verschil met de reacties op het ARM forum...
Voel me hier lekker thuis..

En was die kerel idd zo dicht bij het moederzwijn geeweest en dus niet ingeplakt dan had er nu een heel ander bericht in de krant gestaan...
Geiten wollensokken met voeten gevonden in bos.. eigenaar gedood en opgegeten door wilden zwijnen..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

De angsthaas heeft nu alle reacties weggehaald en je kunt helemaal niet meer reageren.

Ik schaam me er voor om bij hem in de gemeente te wonen.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

CrazyWezel schreef:he surfdude, niets over kikkers he..
Gewoon een kusje geven en het wordt vanzelf een .................. koninklijk iemand op een noppenbrommer :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

Houten Klaas schreef:De angsthaas heeft nu alle reacties weggehaald en je kunt helemaal niet meer reageren.

Ik schaam me er voor om bij hem in de gemeente te wonen.
Begon net een beetje een discussie op te zetten...
Lekker is dat!
Plaats reactie