Dat weet ik, maar ik wil niet weten hoe hard ik zou kunnen gaan op een nieuwe 2Takt.Klx300R schreef:je zegt natuurlijk je antwoord wel hierop he gassen... 1985...
Je moet dan maar is een ritje rijden op een moderne 2T neem een 250 van KTM van dit jaar en je gaat je ogen niet geloven je gaat er evenveel opzeggen als op je nieuwe viertakt...
greetz
komt de 2-takt ooit nog terug?
Moderator: ghulst
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
niet aleen hard, tegenwoordig heeft een 2T een aanneembaar koppel, je hoeft niet de muit open te houden wil je vooruit gaan...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Hier nog het stukje van Motocross Action Magazine (januari 2007 issue):
Who killed the 2stroke - and why they did it
Leuk leesvoer
(1 A4'tje)
Who killed the 2stroke - and why they did it
Leuk leesvoer
(1 A4'tje)
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Ik vond het 2 takt rijden altijd maar een gedoe met dat mengen en uitkijken dat je boegie niet vet sloeg. Ik heb altijd graag op koppel gereden. Ik heb een aantal XR 600 gehad en toen een uitstapje richting de CR250 om vervolgens toch weer bij 4 takt uit te komen. Tegenwoordig rij ik op een crf 450 HM en vind het super rijden. Qua geluid vind ik zowel 2 takt en 4 takt geweldig, maar bij de geur van een 2 takt gaat het motorhart toch wel wat sneller kloppen.
Mijn overtuiging is 4 takt, maar respecteer de 2 takt voorkeur van andere.
Mijn overtuiging is 4 takt, maar respecteer de 2 takt voorkeur van andere.