nou,
ben begonnen op een greeves 250 met een villiers blok met losse versn.bak.
daar heb ik een groot deel van m'n conditie aan te danken.
de ontsteking was stuk dus had pa er een contactpunt ontsteking opgemaakt, en duwde ik het ding aan met een auto accu op het voorspatbord.
toen een maico 400 uit '76. trilde als een gek dat ding dus na 10 minuten rijden even de handjes "wakker maken"
toen een maico 490 uit '81.
wel willen rijden maar weinig willen sleutelen dus dat was ook al gauw een onding.
toen een maico 400 uit 79.
het ding in orde gemaakt en lekker mee gereden.
toen een maico GS400 uit '78.
ook in orde gemaakt en 2 jaar otr ritten me gereden. 2004/2005.
toen een maico gs 490 uit '86.
daar rij ik nu nog steeds otr ritten mee.
in de tussentijd nog een maico 490 uit '83 gekocht en daar rij ik af en toe grasbaan mee.
heb ook nog een 490 en 250 uit '85 op zolder staan, die moeten ook nog een keer aan de praat.
oh, en ook nog een GS 400 uit 76, en nog een 250 uit 78 en een 250 uit 82. allemaal maico's uiteraard.
dan staat er ook nog een ktm 400 uit 78 in de hoek...
ik heb alles nog, behalve de greeves...
sjezus, dit is geen hobby meer....
![Geschokt/Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
en dan ben ik nog maar 30...
+ een le mans 3 uit 81 en een gsxr 1100 uit 90
u ziet, teveel om foto's van te posten