T.k.a. Olympia Traveller 550 GPS voor de auto

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

T.k.a. een Olympia Traveller 550 GPS SmartToGo(c) navigatiesysteem voor in de auto

Afbeelding

Orginele doos is aanwezig.

Gaat weg wegens overcompleet (hij is van mijn vrouw en die heeft een 2e GPS-systeem van iemand gekregen)

Werkt met 12V sigarettensteker. Antenne zit geïntegreerd in de achterzijde en is van type SirfStarIII voor sublieme ontvangst onder bladerdek of tussen hoge flatgebouwen. Heeft een interne batterij zodat je thuis adressen kunt intypen.

Zeer geschikt voor mensen die het verschil tussen 'links' en 'rechts' niet weten, want er knippert een LED-balk na de gesproken instructie van Truus, die aangeeft welke kant je opmoet. Uiteraard in twee verschillende kleuren, zodat je eigenlijk niet op het apparaat hoeft te kijken.

Kaartmateriaal is Benelux van TeleAtlas. Computer USB kabel wordt bijgeleverd, evenals de Nederlandse handleidingen en CD-Rom.

Nieuwwaarde: 199 Euro, vaste verkoopprijs: 55 Euro, af Nieuwegein
:toost:
henk-v
Contacteer:

Gaat weg wegens overcompleet (hij is van mijn vrouw en die heeft een 2e GPS-systeem van iemand gekregen)

Zeer geschikt voor mensen die het verschil tussen 'links' en 'rechts' niet weten

:P :P
STTEVE
Contacteer:

Dat zat ik ook al te lezen. Ik denk dat komende maanden regelmatig een dolende dame in Nieuwegein rondrijdt
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Noppy

Weest gerust; mijn vrouw weet inmiddels wat links en rechts is :D
:toost:
Plaats reactie