http://www.youtube.com/watch?v=sEf8va1S ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xIDGGTASelo
http://www.youtube.com/watch?v=i_NpzU4p ... re=related
4takt techniek
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Leipe shit!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Weten jullie nog van die terugroepactie van ktm, dat die klepveren "spontaan" afbraken?
Nu zie je waarom goede kwaliteit klepveren wel belangrijk zijn
Waarschijnlijk zag KTM dit filmpje te laat.
Nu zie je waarom goede kwaliteit klepveren wel belangrijk zijn
Waarschijnlijk zag KTM dit filmpje te laat.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Stond ook aardig te kijken van de bewegingen in de klepsteel. Sta je niet echt bij stil terwijl je je toerenteller richting 14k ziet gaan....huskie schreef:Weten jullie nog van die terugroepactie van ktm, dat die klepveren "spontaan" afbraken?
Nu zie je waarom goede kwaliteit klepveren wel belangrijk zijn
Waarschijnlijk zag KTM dit filmpje te laat.
Eigenlijk knap dat 't allemaal (meestal) zo lang heel blijft.
-
- Berichten: 91
- Lid geworden op: wo mar 07, 2007 12:16
- Locatie: Houthalen Belgie
In die volgorde en vooral bij het eerste filmke.
Thanx huskie.
in de eerste film mis ik het stuk dat de zuiger opkomt en de verbrande gassen uitstoot (misschien kijk ik ook wat langzaam na enkele wijntjes)
maar de tweede film gaat over een Honda Civic-klep bij 9200rpm terwijl die volgens mijn zijn bedoelt voor max 6000+...?
Maar knap hoe ze de opnames maken!
maar de tweede film gaat over een Honda Civic-klep bij 9200rpm terwijl die volgens mijn zijn bedoelt voor max 6000+...?
Maar knap hoe ze de opnames maken!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Pruus,
nee hoor, ondanks een overmatig drankgebruik, zie je het goed
Geen uitlaatgas cyclus. Ze hebben hem alleen inlaat verbradingsslag gefilmd. Helaas...
Misschien dat we er meer van dit soort kunnen vinden.
Is echt genieten als je dat zo mooi in beeld gebracht ziet. En geen 4takt rijder draait vanaf nu nog zijn gas tegen de stuit.
nee hoor, ondanks een overmatig drankgebruik, zie je het goed
Geen uitlaatgas cyclus. Ze hebben hem alleen inlaat verbradingsslag gefilmd. Helaas...
Misschien dat we er meer van dit soort kunnen vinden.
Is echt genieten als je dat zo mooi in beeld gebracht ziet. En geen 4takt rijder draait vanaf nu nog zijn gas tegen de stuit.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Bedankt voor de link.
Heb deze doorgestuurd naar onze trainer automotive, was er zeer blij mee.
De vraag was: Hoe neemt men dit op?????????
Heb deze doorgestuurd naar onze trainer automotive, was er zeer blij mee.
De vraag was: Hoe neemt men dit op?????????
Deze is ook mooi. Diesel turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=YFfItPBz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=YFfItPBz ... re=related
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Vette animatie hoor!
Whaaaaaaauwhuskie schreef:Deze is ook mooi. Diesel turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=YFfItPBz ... re=related
Superrrrrr.
Dit is echt mijn werkdomein , den trainer zal terug zeer blij zijn.
THX
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
wat is uw werkdomein als ik vragen mag?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Technische dienst "multi merken"CrazyWezel schreef:wat is uw werkdomein als ik vragen mag?
Dieselafdeling - Delphi - Siemens- Bosch - Denso
Diagnosetoestellen enz...
Wij leveren ook alle onderdelen om injectoren en dieselinspuitpompen, hogedruk CR pompen, injectoren enz te herstellen of te testen incl testbanken.
Zelfs de nieuwe CR injectoren kunnen hersteld worden, als je weet dat deze nieuw snel 400 euro/stuk nieuw kosten is dit big business
Levensduur hiervan +/- 150 000Km, werkdruk 1600 a 2000 bar.
Als je deze eens opent begrijp je dit wel, de passingen inwendig zijn +/- 4 micron.