Hoe staat je ervoor, Daan..... goed? Of spelen de vlinders in je buik je parten.
Dunne stoelgang?
Morgen is het zover, geen weg meer terug

Moderator: ghulst
MMM, ik zit wel stoer te doen, maar sinds gisteren wel aan de dunnehuskie schreef:Spanning neemt toe.............
Hoe staat je ervoor, Daan..... goed? Of spelen de vlinders in je buik je parten.
Dunne stoelgang?
Morgen is het zover, geen weg meer terug
Zeer goed. Viel wel op met de Oranje helm.wheely34 schreef:en uiteraard niet te vergeten hans vogels op 6
Maar ik voel me wel een winnaarhuskie schreef:En de winnaar is........
Helaas niet onze Daan
En echt langzaam is onze Beer van Lemmer niet .... snelste rondje in heat 1 = 2:12, waar Positek z'n snelste rondje 2:33 is .... (of misschien kende hij een snellere route)daan LC8 schreef:Ja, ik zag het staanhuskie schreef:Prima score, Daan.
Je hebt heel wat toppers achter je weten te houden. OA 3 voudig nederlands kampioen Toon Karsmakers![]()
en ook Rintje Ritsma![]()
(en die heeft toch een betere conditie als ik)
Ga dan offroadritten rijden! Dan kan je volgas over t maisland (=115km per uur over maisknippen!)barry! schreef:
Vooral het rechte stuk was een gafe ervaring! Wanneer rijd je nu echt voluit op topsnelheid met je crossmotor onverhard?
offroaden is voor bejaarden en recreanten.Ga dan offroadritten rijden! Dan kan je volgas over t maisland (=115km per uur over maisknippen!)
In de bikkelwinkelCrazyWezel schreef:@barry, waar heb je die hanenkam gehaald, die wil ik ook!
Oei oei , hier krijg je vast wel meer reacties opbarry! schreef:offroaden is voor bejaarden en recreanten.Ga dan offroadritten rijden! Dan kan je volgas over t maisland (=115km per uur over maisknippen!)
Motorcross is voor de bikkels![]()
Oeh donder.... Wat zeg ik nu![]()
wat doe je allemaal, bejaard zijn en recreeeren?adje schreef:Oei oei , hier krijg je vast wel meer reacties opbarry! schreef:offroaden is voor bejaarden en recreanten.Ga dan offroadritten rijden! Dan kan je volgas over t maisland (=115km per uur over maisknippen!)
Motorcross is voor de bikkels![]()
Oeh donder.... Wat zeg ik nu![]()
![]()
Ik zeg niets want ik doe het allemaal