1990 SR 42B nach 12 jahren und ca 80000km vom Hof geklaut und aus Jux und Dollerei mal eben abgefackelt
foto`s

http://www.thomasrupp.de.tl/Bilder-_-Pi ... kat-28.htm
Daar moet je toch niet aan denken zeg ( ongeacht welk merk )
LEO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Frans,Frans van Roosmalen schreef:Namens Big forum medeleven betuigen in gastenboek
Praat op mijn werk met veel Duitse klanten en toen ik in Seedorf zat ( Jawel nog dienstplichtigzappa.suzuki schreef:Kijk, nu weet ik wie ik hebben moet als ik weer eens die lichte druk in m'n hoofd voel als ik met de duitse taal bezig ben![]()
Frans van Roosmalen schreef:Nu nog even hopen dat ie het leestHeb nog geen antwoord
Praat op mijn werk met veel Duitse klanten en toen ik in Seedorf zat ( Jawel nog dienstplichtigzappa.suzuki schreef:Kijk, nu weet ik wie ik hebben moet als ik weer eens die lichte druk in m'n hoofd voel als ik met de duitse taal bezig ben![]()
) veel bodytalk van mijn vriendinnetje geleerd
. Voor dat laatste moet ik je echter doorverwijzen
daar mag je zelf een Duitse voor uitzoeken
In mijn tijd noemde wij dat een nato matras .Frans van Roosmalen schreef:Praat op mijn werk met veel Duitse klanten en toen ik in Seedorf zat ( Jawel nog dienstplichtig) veel bodytalk van mijn vriendinnetje geleerd
. Voor dat laatste moet ik je echter doorverwijzen
daar mag je zelf een Duitse voor uitzoeken
Gezien je avatar en opmerking mis je wat van dat respect voor vrouwenHouten Klaas schreef: In mijn tijd noemde wij dat een nato matras .
Goed te horen dat je anders bent dan ik dachtHouten Klaas schreef:Ik ben juist degene met veel respect voor het zwakke geslacht, ennuh ik heb haar niet gedwongen om zo op de foto te gaan.
Zag trouwens dat jij ook hier op de veluwe zit nog leuke tips voor onverhard in de buurt van PuttenFrans van Roosmalen schreef: Misschien beetje te persoonlijk opgevatmaar hou d'r niet zo van.
Plaatje op site als ImageShack zetten. Moet je je wel aanmelden etc. maar is gratisfuturist schreef:ik heb eigenlijk ook een plaatje voor onder mijn naam hoe krijg ik dat eronder.
futurist