Wie rijdt er met een "gear indicator"rond?
Of weet iemand die er mee rond rijdt?
Het idee is om er eens mee te gaan trainen, rijden. Ik moet helaas toegeven dat ik gedurende een cross soms niet meer weet in welke versnelling ik zit. Elke ronde betrap ik me er weer op dat ik twijfel om op te schakelen of gewoon versnelling te laten staan. Etc.
gear indicator
Moderator: ghulst
Heb je nog een extra ding erbij om op te letten
Gaat altijd op gevoel. Die Gear indicator zit bij mij onder de helm
Gaat altijd op gevoel. Die Gear indicator zit bij mij onder de helm
Laatst gewijzigd door gassen op di nov 11, 2008 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Was dat een biketronix?petertje schreef:ik heb die dingen wel eens voor anderen gemonteerd maar vind
dat het erg langzaam reageerd.En dat was op wegmotoren dus lijkt mij voor enduro/cross gebruik niet geschikt.
En als ze de langzaam reageren, dan hebben wij er niets aan, dat klopt.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
same here. Wanneer we na een kalm stuk bijvoorbeeld de mais weer inmoeten schakel ik ongeveer 15 keer terug om hem dan weer 1x omhoog te tikken zodat ik weet dat ik in zn 2 zithuskie schreef:Wie rijdt er met een "gear indicator"rond?
Of weet iemand die er mee rond rijdt?
Het idee is om er eens mee te gaan trainen, rijden. Ik moet helaas toegeven dat ik gedurende een cross soms niet meer weet in welke versnelling ik zit. Elke ronde betrap ik me er weer op dat ik twijfel om op te schakelen of gewoon versnelling te laten staan. Etc.
Allways replace the cheapest parts first
- KTM-Schuimpie
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
- Locatie: Bovenkarspel
Dit is allemaal helemaal niet erg!!Bosje schreef:same here. Wanneer we na een kalm stuk bijvoorbeeld de mais weer inmoeten schakel ik ongeveer 15 keer terug om hem dan weer 1x omhoog te tikken zodat ik weet dat ik in zn 2 zithuskie schreef:Wie rijdt er met een "gear indicator"rond?
Of weet iemand die er mee rond rijdt?
Het idee is om er eens mee te gaan trainen, rijden. Ik moet helaas toegeven dat ik gedurende een cross soms niet meer weet in welke versnelling ik zit. Elke ronde betrap ik me er weer op dat ik twijfel om op te schakelen of gewoon versnelling te laten staan. Etc.
zolang er geen slot om je achterbrug zit, je zadel vast zit, de bougie gewoon vonkt, en je achterasmoer erop zit, voor de rest geen stress.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
ff voor de mensen die niet weten waar het over gaat: wees gerust, dit is mij heus niet allemaal in 1 weekend gebeurd, ik smeer het lekker uit over meerdere ritten (die achterbrug is wel n leuk verhaal maar is erg offtopic...)KTM-Schuimpie schreef:Dit is allemaal helemaal niet erg!!Bosje schreef:same here. Wanneer we na een kalm stuk bijvoorbeeld de mais weer inmoeten schakel ik ongeveer 15 keer terug om hem dan weer 1x omhoog te tikken zodat ik weet dat ik in zn 2 zithuskie schreef:Wie rijdt er met een "gear indicator"rond?
Of weet iemand die er mee rond rijdt?
Het idee is om er eens mee te gaan trainen, rijden. Ik moet helaas toegeven dat ik gedurende een cross soms niet meer weet in welke versnelling ik zit. Elke ronde betrap ik me er weer op dat ik twijfel om op te schakelen of gewoon versnelling te laten staan. Etc.
zolang er geen slot om je achterbrug zit, je zadel vast zit, de bougie gewoon vonkt, en je achterasmoer erop zit, voor de rest geen stress.
Allways replace the cheapest parts first
- KTM-Schuimpie
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
- Locatie: Bovenkarspel
Bosje schreef:ff voor de mensen die niet weten waar het over gaat: wees gerust, dit is mij heus niet allemaal in 1 weekend gebeurd, ik smeer het lekker uit over meerdere ritten (die achterbrug is wel n leuk verhaal maar is erg offtopic...)KTM-Schuimpie schreef:Dit is allemaal helemaal niet erg!!Bosje schreef: same here. Wanneer we na een kalm stuk bijvoorbeeld de mais weer inmoeten schakel ik ongeveer 15 keer terug om hem dan weer 1x omhoog te tikken zodat ik weet dat ik in zn 2 zit
zolang er geen slot om je achterbrug zit, je zadel vast zit, de bougie gewoon vonkt, en je achterasmoer erop zit, voor de rest geen stress.
Ach jah, ik blijf me der erg nuttig bij voelen....
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Maakt toch niet uit welke versnelling. Je voelt toch of hij goed op toeren zit of niet.huskie schreef:Wie rijdt er met een "gear indicator"rond?
Of weet iemand die er mee rond rijdt?
Het idee is om er eens mee te gaan trainen, rijden. Ik moet helaas toegeven dat ik gedurende een cross soms niet meer weet in welke versnelling ik zit. Elke ronde betrap ik me er weer op dat ik twijfel om op te schakelen of gewoon versnelling te laten staan. Etc.