Wielen en valbeugels voor Dr750 s

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

zappa.suzuki

:lol: Jij was idd erg snel :wink:
Duurde bij mij wat langer, maar kocht toen maar gelijk een complete BIG erbij :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo

CrazyWezel schreef:ligt het aan mij of begint iedereen velgen te sparen de laatste tijd?
Was mij ook al opgevallen ja alleen denk ik dat het bij mij andersom is:
Ik heb er standaard de noppenset op liggen en ik ben aan het wachten tot iemand een asfaltrit organiseert.
:roll:

Of zal ik mijn asfaltbandenset maar gewoon meteen verkopen ?

LEO
zappa.suzuki

Ik en BIG88 hebben dat de laatste tijd al eens geprobeerd.. nul reacties :lol:

Maar als er intresse is, heb nog een erg mooie/snelle Lek en Waal rit in de aanbieding :wink:

En Leo, zit je niet elke dag op de BIG dan?
Leo

zappa.suzuki schreef:En Leo, zit je niet elke dag op de BIG dan?
Nope.
Ik doe mijn dagelijkse woonwerk op de grote broer van de DRBIG want die remmen doen het wel.

De DRBIG is vooralsnog voor allroadritten. Als het benzineverbruik weer normaal is en de remmen werkend dan zal ik hem ook als woonwerkpekelfiets gaan gebruiken en dan komt mijn 2e setje wielen zeker van pas.

LEO
CrazyWezel
Contacteer:

doe mij het kleine broertje maar :lol: :D
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Frans van Roosmalen

zappa.suzuki schreef:
En Frans, je gaat het voortaan zelf doen die bandjes steken? :lol:
Ben ik wel van plan. Waar had jij die lange lepels vandaan die vond ik wel erug handy :wink:

Heb ook al gekeken voor zo'n deftig hydrolisch heftafeltje en voor 100 euri denk ik dat ie er snel komt. Zit heftig te twijfelen of ik hier op de camping mijn brommert ga opereren of inderdaad wacht tot in mijn nieuwe casa :? Wil natuurlijk gewoon lekker rijden en anderhalve tot twee maanden wachten vind ik eigenlijk nix. :cry: Wie weet als het van het weekend mooi weer is toch maar een poging wagen.

Mazzel Frans
zappa.suzuki

Via m'n werk :wink: Dus bestellen bij een fietsenmaker kan gewoon.. volgens mij via groothandel Juncker.. of via mij :wink:

2 maanden niet rijden... brrr :fist:

http://link.marktplaats.nl/137381560
CamoKat

of bij HBM in waddinxveen http://www.buitelaar.nl/comasy/template ... uctid=1967

is 20 euries duurder ... maar denk misschien iets stabieler dan die op marktplaats :D
Shifty-PK
Contacteer:

Ik heb die die in de link van dennis staat. Niet noemenswaardig stabieler dan andere naar mijn idee. De zij pootjes hebben zoveel speling dat ze eigenlijk meer show dan nuttig zijn. Ik heb ze daarom er ook afgehaald want ze zaten alleen maar in de weg.

Het extra opzet stukje kan wel nuttig zijn, dan komt de motor echt goed hoog te staan.

Er zit in dit krikje ook redelijk wat torsie speling wanneer de motor erop staat.
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
CrazyWezel
Contacteer:

wij hebben gewoon heel veel hout + een garage krikje.. je moest is weten hoe stabiel t dan komt te staan :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
Leo

CrazyWezel schreef:doe mij het kleine broertje maar :lol: :D
deze is idd zoepergeil

LEO
CrazyWezel
Contacteer:

leo.. doe is een screenshot maken en die hosten, want ik heb gin acrobat, en die kan/mag/ga ik ook niet installe op deze pc, want deze is alleen om te gamen.. die hou ik clean van meuk, morge hebk pas een andere waar ik acrobat op ken douwe.. :(
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
Leo

SUZUKI VERGROOT HAAR TERREIN MET DE NIEUWE RM-Z450 ENDURO!
Dat de Suzuki RM-Z450, ’s werelds eerste productiecrosser met elektronische
brandstofinjectie, over uitstekende kwaliteiten beschikt heeft een MX1 wereldtitel
onomstotelijk bewezen. Suzuki vergroot nu haar terrein door de RM-Z450 ook als Enduro
versie met kenteken in haar programma op te nemen!
De Suzuki RM-Z450 Enduro is volledig uitgerust voor gebruik op de openbare weg. Zo is de
RM-Z450 Enduro voorzien van verlichting, spiegels, claxon en een digitale tellerunit, waarop
onder andere de snelheid, kilometerstand, toerental, buitentemperatuur en de tijd af te lezen
zijn. De standaard gemonteerde Leovince X3 uitlaatdemper zorgt ervoor dat de
geluidsproductie binnen de wettelijke normen blijft. Om aan de regelementen voor Enduro
competities te voldoen is er een 18 inch achterwiel gemonteerd. Beide wielen zijn overigens
voorzien van goedgekeurde Pirelli Enduro banden voor weggebruik.
De Suzuki RM-Z450 Enduro met kenteken is vanaf heden leverbaar bij alle officiele Suzuki
Motor- en Motocrossdealers voor € 8.990,- (incl. BTW/BPM, excl. kosten rijklaar maken).
Vianen, 4 november 2008
NOOT VOOR DE REDACTIE:
Voor meer informatie, beeldmateriaal en testmogelijkheden kunt u contact opnemen met:
B.V. NIMAG, Tjeerd Meppelink.
Telefoonnummer (0347) 349 750, e-mail t.meppelink@nimag.nl.
Leo

Afbeelding
Frans van Roosmalen

Mijn collega had het ook al over die van Draaier(marktplaats) lekker goeiekoop :D Volgens mij stevig genoeg en anders heb ik nog hout etc voor verbetering :wink: ik ga morgen maar eens bellen om te kijken hoe lang dat duurt.
Via m'n werk Dus bestellen bij een fietsenmaker kan gewoon.. volgens mij via groothandel Juncker.. of via mij
Wat is de prijs en levertijd bij via mij :wink:

Mazzel,

Frans
zappa.suzuki

CamoKat schreef:of bij HBM in waddinxveen http://www.buitelaar.nl/comasy/template ... uctid=1967

is 20 euries duurder ... maar denk misschien iets stabieler dan die op marktplaats :D
Heb die van MP.. niks mis mee, geen speling en nooit een BIG van af gevallen.. [ anders om doe ik dat wel eens :( ]

@ Leo 8) ding.. lijkt me leuk zo'n klein broertje erbij :lol:
CrazyWezel
Contacteer:

en toch wil ik volgend jaar nogsteeds een 2takt dr bij :lol:

en onder je bericht he leo, daar staat testmogelijkheden,
kun je je daar met een hele club tegelijk voor inschrijven, of gaat dat individueel? :D
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
CamoKat

zappa.suzuki schreef:
CamoKat schreef:of bij HBM in waddinxveen http://www.buitelaar.nl/comasy/template ... uctid=1967
is 20 euries duurder ... maar denk misschien iets stabieler dan die op marktplaats
:D
Heb die van MP.. niks mis mee, geen speling en nooit een BIG van af gevallen.. [ anders om doe ik dat wel eens :( ]
.... en zo zie je maar dat alleen maar afgaan op een fotootje nooit zo verstandig is :oops: ... beter in levende lijve bekijken dus :mrgreen:
zappa.suzuki

Frans van Roosmalen schreef:Mijn collega had het ook al over die van Draaier(marktplaats) lekker goeiekoop :D Volgens mij stevig genoeg en anders heb ik nog hout etc voor verbetering :wink: ik ga morgen maar eens bellen om te kijken hoe lang dat duurt.
Via m'n werk Dus bestellen bij een fietsenmaker kan gewoon.. volgens mij via groothandel Juncker.. of via mij
Wat is de prijs en levertijd bij via mij :wink:

Mazzel,

Frans
Ehh iets van 18.95 verkoop dus iets goedkoper, levertijd evt direkt [neem je die van mij, anders een paar dagen]
Afbeelding
CrazyWezel
Contacteer:

wel voor gebruik ff de randjes van de lepels afbramen, anders kun je je velg als cirkelzaag gebruiken na montage van nieuwe bandjes.. :p
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
zappa.suzuki

Yip, zijn "imitatie" :lol:
futurist

http://www.powerplustools.nl/motorliften.htm
ook niet duur en goed, maken alles in eigen beheer.
op de zaak hebben wij er meer gereedschap van en is prijs/kwaliteit uitstekend
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Frans van Roosmalen

Aangezien het morgen nog niet regent :D ga ik een poging wagen aan het carb probleempje wat ik heb :cry:

[quote "zappa"]2 maanden niet rijden... brrr [/quote]
Vind ik inderdaad ook :? dus toch maar ff proberen. Ga gelijk ff kijken hoe het met de kleppen staat en mijn balansasketting(het begint op een koffiemolen te lijken :roll: )
Zappa ik ga bij Arjan Brouwer pakking bestellen voor carterdeksel. Mocht ie morgen breken kan ik dan zondag bij jou een andere halen (als je er nog een heb liggen natuurlijk). Ik verwacht niet dat Arjan hem heeft liggen :wink:

Zijn er nog tips voor die grote schroef op het linker carterdeksel (heb niet zo'n grote :lol: )of is het gewoon een kwestie van met beleid los tikken?

Ik hou jullie op de hoogte en wie weet een handige "how to" erbij voor kleppen en aanvulling op carb probleempjes. :wink:

Mazzel,

Frans
zappa.suzuki

Heb er zelfs 2 liggen :lol:
Dus geen probleem..

Motor schuin zo dat de olie er niet uit loopt, deksel d'r af en balans spannen, dop in carter gewoon laten zitten..
OT merkteken op rotor tegen over het pijltje op het motorblok voor het kleppen stellen..
[ heb ik laten zien aan je :wink: ]

Ben morgen vrij, dus kan me bellen als je bezig bent, als ik niet op neem zit ik op de motor :wink:

Zat te denken. als het idd het T stuk van de benzine toeveor in de carb's lekt kan je die mischien afdichten met met een stukje gasleiding tape..
Het T stuk moet er strak inzitten.. als de carb's er makkelijk van af komen zit het niet goed :roll:

Suc6 :wink:
Frans van Roosmalen

He Zappa grote klasse 8)

Heb je topic uitgedraait en zal het als "bijbel" erbij houden. :wink:

Als het echt niet lukt ga ik je bellen. Hoop zelf dat de slang gewoon uitgelubbert of ingescheurt is dan is het snel gefixed :D
Plaats reactie