... met teveel tijd!
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/en ... index.html
Voor de Yamaha fanaat...
Moderator: ghulst
-
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
dat zou ik ze dan maar rap aflerenklomp schreef:mijn kinderen willen een Husaberg...
maare , jammer dat er alleen een supermotard versie van deze yamaha is , te veel werk om een noppenband te vouwen denk ik ...
4 strokes only !!
-
Dat zijn geen 17" wielen en het nummer 72 doet me ook vermoeden dat het geen SM moet voorstellen.
Zal (op het werk) eens een 3D-TM'meke in elkaar vogelen. Uitslagen kan ik gedeeltelijk van de Yammie gebruiken (wielen even renderen, banden 1 op 1 overnemen, etc.). Nu nog de factor tijd ....................
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Als je de papieren model vergroot en namaakt in metaal, kun j er dan op rijden??/
Is dat niet wat Yamahahahaha (oh, sorry) zelf ook doet...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Het achterwiel is klaar (na veel bloed, zweet en tranen ), met een echte Kenda Trackmaster (van Adje ) en Stealth-achtertandwiel (van Rolando) :Sjokske schreef:Zal (op het werk) eens een 3D-TM'meke in elkaar vogelen. Uitslagen kan ik gedeeltelijk van de Yammie gebruiken (wielen even renderen, banden 1 op 1 overnemen, etc.). Nu nog de factor tijd ....................
De rest zal nog wel efkes duren .................. op het werk gaat niet goed komen (wegens te druk, en thuis kan ik tenminste nog eens het een en ander inmeten).
Laatst gewijzigd door Sjokske op zo nov 02, 2008 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Levensgevaarlijk! Je bent de bouten vergeten.
Mooi stukje huisvlijt hoor
Mooi stukje huisvlijt hoor
Stealth achtertandwiel van Rolando?Sjokske schreef:Het achterwiel is klaar (na veel bloed, zweet en tranen ), met een echte Kenda Trackmaster (van Adje ) en Stealth-achtertandwiel :Sjokske schreef:Zal (op het werk) eens een 3D-TM'meke in elkaar vogelen. Uitslagen kan ik gedeeltelijk van de Yammie gebruiken (wielen even renderen, banden 1 op 1 overnemen, etc.). Nu nog de factor tijd ....................
De rest zal nog wel efkes duren .................. op het werk gaat niet goed komen (wegens te druk, en thuis kan ik tenminste nog eens het een en ander inmeten).
Nice... SolidWorks?Sjokske schreef:Het achterwiel is klaar (na veel bloed, zweet en tranen ), met een echte Kenda Trackmaster (van Adje ) en Stealth-achtertandwiel (van Rolando) :Sjokske schreef:Zal (op het werk) eens een 3D-TM'meke in elkaar vogelen. Uitslagen kan ik gedeeltelijk van de Yammie gebruiken (wielen even renderen, banden 1 op 1 overnemen, etc.). Nu nog de factor tijd ....................
Sjiek kleurtje, die velg... Zou eentje zou 'k d'r ook wel willen op m'n Soes (niet van papier natuurlijk )
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Hmmm, werkt toch anders dan AutoCad (daar werkte ik ook al een aardig tijdje mee toen ik overstapte op Inventor, en ik heb in het begin aardig zitten vloeken, meest door m'n eigen blunders ).
Je werkt vanuit een schetsomgeving en gaat van daaruit 3D-bewerkingen doorvoeren om tot een 3D-model te komen. Je kunt ook samenstellingen van diverse onderdelen maken en ze aan elkaar vasthangen (ook zodat ze nog kunnen bewegen).
Pas daarna ga je een tekening genereren.
Er is wel een goed boek over (ligt konstant naast me) : http://www.bol.com/nl/p/boeken/inventor ... index.html
Maar dan nog zul je dikwijls je kanis stoten.
Je werkt vanuit een schetsomgeving en gaat van daaruit 3D-bewerkingen doorvoeren om tot een 3D-model te komen. Je kunt ook samenstellingen van diverse onderdelen maken en ze aan elkaar vasthangen (ook zodat ze nog kunnen bewegen).
Pas daarna ga je een tekening genereren.
Er is wel een goed boek over (ligt konstant naast me) : http://www.bol.com/nl/p/boeken/inventor ... index.html
Maar dan nog zul je dikwijls je kanis stoten.
Ik heb een beetje ervaring met SolidWorks, vindt dat behoorlijk gebruiksvriendelijk. Kun je dat met Inventor vergelijken? (er vanuit gaande dat je SW kent)
SolidWorks ken ik niet (zal er op een beurs eens een keer aan gaan ruiken, ook aan ProEngineer trouwens), maar volgens mij lijken de gangbare 3D-pakketten aardig veel op elkaar.
Laatst op de beurs in Utrecht een demo + folder van Alibre gehad, een gratis 30-dagen versie is zo te downloaden. Was aanzienlijk goedkoper dan de gangbare merken en leek er best wel op
Laatst op de beurs in Utrecht een demo + folder van Alibre gehad, een gratis 30-dagen versie is zo te downloaden. Was aanzienlijk goedkoper dan de gangbare merken en leek er best wel op