Ik heb hem 3 keer geprobeerd, maar telkens kwam ik vast te zitten in een ellendige bramenstruik

http://nl.youtube.com/watch?v=SBByvy2WtvI
Moderator: ghulst
Leuk!jwrtuning schreef:Hier een klein stukje van ons laatste avontuur in Polen.
Ik heb hem 3 keer geprobeerd, maar telkens kwam ik vast te zitten in een ellendige bramenstruik
http://nl.youtube.com/watch?v=SBByvy2WtvI
wat is de reden dat ze stoppenjwrtuning schreef: Ben nu 4 keer in Jelenia Gora geweest met Euro Offroad Trips (Henk Steman en Ab de Groot). Voor een paar weken geleden was voorlopig de laatste keer, aangezien de organisatie nog niet zeker weet of ze nog verder gaan.
Groeten Jan-Willem
Canada toch, omdat z'n zoon (of dochter ?) daar woont ?Houten Klaas schreef:Australië toch ? Of canada ?
Thanksjwrtuning schreef:He Frank,
Mooie site!
Ik zie veel bekende foto's. Veel van die plekken heb ik ook gezien.
Ben nu 4 keer in Jelenia Gora geweest met Euro Offroad Trips (Henk Steman en Ab de Groot). Voor een paar weken geleden was voorlopig de laatste keer, aangezien de organisatie nog niet zeker weet of ze nog verder gaan.
Wie weet op eigen houtje nog eens met wat noppen maatjes.
Groeten Jan-Willem
Goede vrouw zoekenHouten Klaas schreef:Ik zou het graag overnemen van Ab, je moet alleen vrijgezel zijn. Geen vrouw die het pikt om 13 weekenden van huis te zijn.
Goed ander werk zoekenmech schreef:Goede vrouw zoekenHouten Klaas schreef:Ik zou het graag overnemen van Ab, je moet alleen vrijgezel zijn. Geen vrouw die het pikt om 13 weekenden van huis te zijn.Ik wilde dat ik er maar 13 in het jaar van huis was...
Ze moeten toch wat met al die defecte scharnieren die ze hebben moeten vervangen.Houten Klaas schreef:Nu het hotel steeds meer gaat vragen, zal de prijs omhoog moeten. We hebben de Beajolais nog.
Of Turkije, Algarve of zo ergens in april-mei 2009Houten Klaas schreef:Nu het hotel steeds meer gaat vragen, zal de prijs omhoog moeten. We hebben de Beajolais nog.
Tering, das veelRedski schreef:Monika vraagt inderdaad "westerse "prijzen, moest er afgelopen zomer € 100,= pp betalen per nacht, en de kinderen de helft.
Ook niet als het extra geld opbrengt voor de familie??Houten Klaas schreef:Ik zou het graag overnemen van Ab, je moet alleen vrijgezel zijn. Geen vrouw die het pikt om 13 weekenden van huis te zijn.