Met dank aan www.specialpaint.nl (Frans de Weerdt)

Moderator: ghulst
Nee, die horen onder je voorwiel!YZF250 schreef:Die honden horen niet thuis op een crosshelm vind ik :p
Kan je gebruiken als springschansspeedphreax schreef:Nee, die horen onder je voorwiel!YZF250 schreef:Die honden horen niet thuis op een crosshelm vind ik :p
Geintje!
On topic: Netjes gedaan maar niks voor mij
Als je de foto's die ik gestuurd heb, naast de helm legt zie je hoe mooi het echt is. De foto heeft wat reflecties etc...Erik V schreef:Los van het feit dat honden nu wel of niet op een helm horen, ik vind het airbrushwerk van bedenkelijke kwaliteit.....Ik vind de tekening veel te wazig.
Dat is wel een bezorgdheid van me.huskie schreef:
Mijn oude helm werd gezandstraald. Gelukkig is het niet zo een hele dure, als deze Airoh met paintbrush.
Ik zou hem lekker op de kapstok laten liggen om naar te kijken.
Dat vind ik ook,je kan er dan evengoed de kop van je schoonmoeder op laten airbrushen,durf wedden dat er dan niemand in men buurt komt....YZF250 schreef:Die honden horen niet thuis op een crosshelm vind ik :p
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,laat da maar zo.Daar heb ik geen behoefte aan...adje schreef:Misschien je schoonmoeder zelf dan , die vaker in je buurt zal zijn
Awel,je mag er de mijne naast leggen,kwestie dat het afzetpunt breed genoeg is......TTT schreef:mijn schoonmoeder is ook meer geschikt springschans dan als helmversiering.
STTEVE schreef:Mijn schoonmoeder heeft geen kinderen