He Cor, ketting komt bij Hessler vandaan
http://www.hessler-motorsport.de/shop/p ... 765b63abce
Maar is dus geen echte D.I.D ketting, orgineel via m'n dealer is ie E 77.95, maar bij Hessler besteld om dat ik nog wat meer nodig had en rotor pakkingen schelen daar al bijna e 8.- de stuk
http://www.hessler-motorsport.de/shop/p ... 765b63abce
Die klap spiegels zijn redelijk oke, trillen iets erger dan orgineel maar beter dan imitatie vaste spiegels..
ketting is makkelijk te vervangen, kop er af er, carter deksel er af, ketting spanner helemaal in draaien tot ie blokeerd. rotor op OT..
Dan nokkenastandwiel los en van de as afschuifen en de as er uit.
Ketting beetje laten zaken en van het onder tandwiel af.
Nieuwe ketting er in en op onder tandwiel, dan op boven tandwiel en zorgen dat de 2 streepjes van de nokkenas gelijk liggen met de kop..
Klaar
Was verbaasd toen ik op de klok keek, begon om 11 uur.
Na de ketting vervangen te hebben, balansas ketting gespannen en kleppen gecontroleerd en wielen gewisseld te hebben voor de weg wielen die nog onder Dirty lagen en nieuwe spiegels er op gezet te hebben was het 15 uur
Nu maar weer de noppen er onder, morgen even spelen in een hopelijk modderig bos
@ Shifty, pen is al bijzonder maar dat glas is pas echt uniek
