Shiny heeft geen schade, ken dit soort paadjes in combi met net gras dus reed rustig met een beetje gas rond de 40km/h, zat niet aan de rem..
Voelde ineens het a-wiel links weg slaan eers rustig, toen heel snel.. heb kennelijk in reflex m'n rechter been uitgestoken om dat op te vangen of evt af te stappen en de motor verder te laten glijden..
Toen is ook het v-wiel weg geslagen, mischien door het momentum, mischien doordat ie in de stuurslag begrenser sloeg
En op de rechterkant met het v-wiel de andere kant op neer kwam, en m'n rechterbeen er gedeeltelijk onder kwam tijdens het vallen en iets voelde misgaan in de knie...
Dacht dat het mee viel, heb nog 60 km in 't bos gereden
Die avond belde me ex, en toen ik zij dat het zeer deed begon die zich direkt zorgen te maken, ze kent me
Ze zei gelijk dat het dan wel goed mis was.. zeg ik kennelijk niet snel...
Begon er over dat er na eerdere aanrijdingen en operaties stapels pijnstillers over bleven
Ben ik nu wel blij mee, gister een Brufen 600 en zo maar weer 1.. want tering, wat kan zo'n knie pijn doen als je maar iets verkeerd beweegt
Bij eerdere kneuzingen en verstuikingen wist ik wel dat het de dag erna pijn doet, en daarna gewoon zeer.. maar zo'n knie is toch anders
Dus dat overbelasten zal niet gaan