Na de teleurstelling van havelte hebben we zondag lichtenvoorde!
Deze rit word een stuk beter.
Ook betere weersvoorspelling.
Wie gaan er allemaal
off road rit lichtenvoorde!!
Moderator: ghulst
- allardcr250
Wie niet????????????
cr250
ikke, als het goed is rijdt ik samen met ktm 640 (althans op de aanhanger, in het veld zal ie me wel voorbij rijden.
Laatst gewijzigd door brommer op wo okt 08, 2008 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
Ik ga zeker.
-
- Contacteer:
Ik..... als ik mijn demper weer in mekaar krijg.
Dempings materiaal was nog goed en toch1 db teveel
Misschien de geperforeerde pijp maar dicht knijpen
Dempings materiaal was nog goed en toch1 db teveel
Misschien de geperforeerde pijp maar dicht knijpen
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Wilde eerst wel gaan maar toch maar besloten om het niet te doen.
Gisteren eigenlijk ook al knippen genoeg gehad
Gisteren eigenlijk ook al knippen genoeg gehad
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
zo, was een leuke rit
keuring stelde niets voor, ze keken volgens mij helemaal nergens naar en hoefde de motor niet eens te starten.
Was dus m'n 1e off road rit, en best wel zwaar en moeilijk!! viel me vies tegen, dat wordt nog flink trainen om de rest bij te houden
keuring stelde niets voor, ze keken volgens mij helemaal nergens naar en hoefde de motor niet eens te starten.
Was dus m'n 1e off road rit, en best wel zwaar en moeilijk!! viel me vies tegen, dat wordt nog flink trainen om de rest bij te houden
-
Dus jij was dat die zo langzaam reed!
Was een mooi ritje. Het begon met hele fijne motregen maar dat stelde gelukkig niets voor. Het eerste rondje was het behoorlijk druk maar daarna gelukkig veel afhakers dus ik heb verder heerlijk mijn eigen tempo kunnen rijden.
Was een mooi ritje. Het begon met hele fijne motregen maar dat stelde gelukkig niets voor. Het eerste rondje was het behoorlijk druk maar daarna gelukkig veel afhakers dus ik heb verder heerlijk mijn eigen tempo kunnen rijden.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Ik heb heerlijk 2 rondjes gereden. Het was een mooie rit.Was wel ff bang dat het k weer zou worden.
Leuk om je weer ff gesproken te hebben ;)Houten Klaas schreef:Ik heb heerlijk 2 rondjes gereden. Het was een mooie rit.Was wel ff bang dat het k weer zou worden.
alles was top, organisatie top, weer top (geen zon en dus geen verblinding) en als laatst, rijden was top. Heb nog nooit zo ontspannen gereden als vandaag. Lekker lopen boenderen achter ktmschuimpie en rico aan, vaak ga ik dan helemaal stuk, maar vandaag helemaal nergens last van.
Helaas laatste ronde gemist omdat mn kettinggeleider losgegaan was (kutbout is er nu voor de derde keer uitgetrild ofzo), en niet in 5 minuten te fixen (voordat de hekken dichtgingen en je niet meer mocht starten). Toch nog 95 kilometer op de klok van de KTM gezet.
Tot volgende week in hengelo!
Allways replace the cheapest parts first
-
Ik had nog even om me heen gekeken of ik je toevallig zag maar die EXC-classic van je zal inmiddels al wel weer helemaal anders bestickerd zijn zodat ik je niet meer herken. Of compleet andere kleding. Is elke keer zo als ik jou zieHouten Klaas schreef:Ik heb heerlijk 2 rondjes gereden. Het was een mooie rit.Was wel ff bang dat het k weer zou worden.
Ik ben trouwens vandaag uiteindelijk toch helemaal vrienden geworden met mijn 450. Het bleek toch maar aan een klein dingetje te liggen. Nu rijd ie net zo lekker als mijn oude 525. Misschien toch maar niet verkopen dus...
Was een super dag, nooit geweten dat je zoveel kruipsluip kunt hebben(en hoe slecht ik daar in ben). Moet echter wel heel snel handkappen erop aan zetten want bij de kruip sluip een aantal maal bodem onderzoek gedaan omdat ik een boom raakte, of remhendel en daardoor er af kukelde.
Nog wel op een maisplak ff wat zand geproeft maar dan staan er opeens bekende mensen die je helpen weer op te staan, top.
Mijn maagdelijke witte brommer is niet meer maagdelijk wit .
Heerlijk motor, maar wat moet ik veel leren........
Nog wel op een maisplak ff wat zand geproeft maar dan staan er opeens bekende mensen die je helpen weer op te staan, top.
Mijn maagdelijke witte brommer is niet meer maagdelijk wit .
Heerlijk motor, maar wat moet ik veel leren........
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
Idd jij herkende mij niet, het was een schim die je voor bij kwam. Zelfde kleding en stickers. Als de enduro as. weekens ook zo is teken ik ervoor.speedphreax schreef:Ik had nog even om me heen gekeken of ik je toevallig zag maar die EXC-classic van je zal inmiddels al wel weer helemaal anders bestickerd zijn zodat ik je niet meer herken. Of compleet andere kleding. Is elke keer zo als ik jou zieHouten Klaas schreef:Ik heb heerlijk 2 rondjes gereden. Het was een mooie rit.Was wel ff bang dat het k weer zou worden.
Ik ben trouwens vandaag uiteindelijk toch helemaal vrienden geworden met mijn 450. Het bleek toch maar aan een klein dingetje te liggen. Nu rijd ie net zo lekker als mijn oude 525. Misschien toch maar niet verkopen dus...
We waren mooi vroeg aanwezig. Ik ben met de eerste 100 weggegaan. Aantal forummers gezien. 4 keer rond geweest, zeker de laatste ronde lagen er her en der wat mensen naast de motor (wachtend op ehbo).
Ik heb behoorlijk dikke armen van die lange paden met van die harde knippen. Affijn, morgen motor even in bad en klaarmaken voor mijn thuisrit.
See you all in Hengelo
Ik heb behoorlijk dikke armen van die lange paden met van die harde knippen. Affijn, morgen motor even in bad en klaarmaken voor mijn thuisrit.
See you all in Hengelo
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
Die harde knippen vielen mij ook op. Dat komt volgens mij door die hoge snelheden over die paden, waardoor ze allemaal hard lijken.
Ik heb me vandaag goed vermaakt.
Bijde rondjes gereden en ben der maar 1 keer bijna afgestapt.
Op een kruip sluip pad lag een boom midden op de weg zonder schors en daar gleed mijn voorwiel op weg...
Bijna tegen de dikke eik wat er kort achter stond maar ging net goed.
Ik heb altijd problemen met die bomen over de weg..
Volgende week ben ik verhinderd maar de week erop zijn we weer van de party!!!!!!!!
Groetn
Bijde rondjes gereden en ben der maar 1 keer bijna afgestapt.
Op een kruip sluip pad lag een boom midden op de weg zonder schors en daar gleed mijn voorwiel op weg...
Bijna tegen de dikke eik wat er kort achter stond maar ging net goed.
Ik heb altijd problemen met die bomen over de weg..
Volgende week ben ik verhinderd maar de week erop zijn we weer van de party!!!!!!!!
Groetn
Fuck de 4 takt (-:
- KTM-Schuimpie
Ikkes ook heerlik gereden gister!!
Was een TOPRIT, goed uitgezet, veel technisch werk door de bosjes, en afgewisseld met maisknippen , ik heb ruim 2 rondes gereden, de laatste ronde moesten we al ergens onder een lint door duiken, terwijl het nog net geen 14.00 was..
Ging heerlik met Bosje en Rico, voor mij boven verwachting, omdat ik de maandag ervoor nog een tuin geinspecteerd had, met een KTM... met gevolg een dikke knie en zere onderrug, maarrrrrrr komt goed, deze week al vanaf donderdag avond op Hengelo. (ben 2 dagen hulp voor Alex vd Broek, en rij zondag weer zelf uiteraard)
Was een TOPRIT, goed uitgezet, veel technisch werk door de bosjes, en afgewisseld met maisknippen , ik heb ruim 2 rondes gereden, de laatste ronde moesten we al ergens onder een lint door duiken, terwijl het nog net geen 14.00 was..
Ging heerlik met Bosje en Rico, voor mij boven verwachting, omdat ik de maandag ervoor nog een tuin geinspecteerd had, met een KTM... met gevolg een dikke knie en zere onderrug, maarrrrrrr komt goed, deze week al vanaf donderdag avond op Hengelo. (ben 2 dagen hulp voor Alex vd Broek, en rij zondag weer zelf uiteraard)
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
- KTM-Schuimpie
Valt mij ook op, dat er bijna geen fotograaf meer te zien is langs de baan..Bartuz schreef:Hey worden er eigenlijk nog wel foto's gemaakt tijdens de ritten?
Zoja is er iemand die een linkje wil plaatsen.
Acktiefoto's is er ook mee gestopt...
Van Veldhoven heb ik nog niets gezien, en ik verwacht van Lichtenvoorde ook weinig?
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
Ik heb er minimaal twee gezien. Ben niet gestopt om te vragen waar ze van waren.
Er stond wel een fotograaf bij de moddergaten onderin, geloof ik de berenkuil op de crossbaan aan het begin van route 1. Ik heb hem daar tenminste beide ronden dat ik hier langs kwam zien staan.KTM-Schuimpie schreef:Valt mij ook op, dat er bijna geen fotograaf meer te zien is langs de baan..Bartuz schreef:Hey worden er eigenlijk nog wel foto's gemaakt tijdens de ritten?
Zoja is er iemand die een linkje wil plaatsen.
Acktiefoto's is er ook mee gestopt...
Van Veldhoven heb ik nog niets gezien, en ik verwacht van Lichtenvoorde ook weinig?
Ik heb gisteren ook super gereden en genoten en als 56 jarige hart patient alle lussen toch 2 x gereden
Ook ik heb er erg van genoten en weer een hoop bekende gezichten gezien ZELFS boer Frans (van Boer zoekt vrouw)!!