WR400F (1999)

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
STTEVE
Contacteer:

Wegens conditie- en geldgebrek (vooral dat laatste) verkoop ik mijn WR400F uit 1999. Ik heb de motor in 2006 tegen mijn TTR omgeruild, en er een half jaar op rondgereden. Tijdens de MS1000 is de ketting gebroken, met een gaatje in het carter als resultaat. De ANWB heeft me toen thuis afgeleverd (met WR) en toen heb ik het blok eruit gehaald. Door allerlei omstandigheden (nieuwe baan, nieuw huis etc) heb ik m pas sinds een paar maanden weer in elkaar.
Tussendoor kocht ik een TTR, en daar rijdt ik nog steeds het lekkerst op, en aangezien ik de droom om enduro's te rijden mijn Valkenswaarde resultaat uit zelfbescherming laat varen (ik heb geen zijn om te gaan trainen, zeg maar) zet ik deze enduro in de etalage.

Het frame is gepoedercoat, het gaatje in het carter is met proffessioneel spul gedicht, keerringen in het blok nieuw, nieuwe distributieketting, zuiger en zuigerveren, lagertjes van het linksysteem zijn nieuw, nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Mankementjes ... een vorkpoot is lek (ik heb nieuwe keerringen), de koplamp is niet origineel en een goede levensverzekering is wel aan te raden als je van lekker gassen houdt, en in het stuur zit een knikje.
Ik heb er geen enduro's of off-roadmaisplakritten mee gereden, wel een dagje Almeria, roadbookritjes in Nederland en Belgie en de MS1000

ik wil er het liefst 10-duizend euro voor hebben, maar als je rond de 2500 euro meeneemt ben je ook welkom.

recente plaatjes maak ik straks, maar voor de ongeduldigen onder de potentiele kopers ...

Afbeelding

Interesse?? 06- 46 16 15 32 of stevesabandar (apenstaart) hotmail.com
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
STTEVE
Contacteer:

Eindelijk nieuwe plaatjes
Afbeelding

Afbeelding
Steve

Sanne
Contacteer:

Met deze motor heb ik nog hele leuke wheelys gemaakt bij de vorige eigenaar. Was toen een erg aangename brommer, nog steeds zo een fijne motorfiets Steve?
STTEVE
Contacteer:

Het is nog steeds een aangename brommer, maar ik kan het niet meer bijbenen ....

Daarom

NU!!!! SPECIALE PRIJS!!! € 2350.00
(Met doos extra's: 2 keer koplampkapje, werkplaatshandboek, remschijf, origineel achterlichtje, zadelovertrek, achterbrugsticker en nog wat los spul)
Steve

Plaats reactie