Moderator: ghulst
Op n paar euro komt t nie aan, kijk maar wat het makkelijkst is, 1 pakket zou mooi zijn.ives schreef:Bedankt voor de hulp Ad, maar als ik naar de Nederlandse grens rij ben ik al 10€ kwijt aan diesel. Maar ik kijk nog wel ff rond of er geen goedkopere wijze van verzenden is.
Ik weet wel waarom jij zo behulpzaam bent.adje schreef:In Nederland kost een pakket van 10kg tot 30kg 11.95 euro aan verzendkosten.
Dan moet het wel verzonden worden naar een Nederlands postadres.
Dus Ives , als je een stukje doorrijdt tot net over de Nederlandse grens dan is ook dat goedkoper.
Zo , en nu zal ik er me er niet verder meer mee bemoeien
Bosje schreef:Op n paar euro komt t nie aan, kijk maar wat het makkelijkst is, 1 pakket zou mooi zijn.ives schreef:Bedankt voor de hulp Ad, maar als ik naar de Nederlandse grens rij ben ik al 10€ kwijt aan diesel. Maar ik kijk nog wel ff rond of er geen goedkopere wijze van verzenden is.
Kan je me even mailen op ..........? mailverkeer van t zadel is gesneuveld toen mn andere laptop overleed
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet direct aan gedachtBosje schreef:Ik weet wel waarom jij zo behulpzaam bent.adje schreef:In Nederland kost een pakket van 10kg tot 30kg 11.95 euro aan verzendkosten.
Dan moet het wel verzonden worden naar een Nederlands postadres.
Dus Ives , als je een stukje doorrijdt tot net over de Nederlandse grens dan is ook dat goedkoper.
Zo , en nu zal ik er me er niet verder meer mee bemoeien
"Hmmmm, Bosje koopt setje wielen... daar moeten ook bandjes omheen, laat ik eens aardig zijn."
;)