Ik heb onlangs een KTM 250 EXC bj. ´99 aangeschaft.
De instelling van de vering is echter nog niet naar mijn zin.
Omdat ik 70 kg weeg, lijkt de standaard/fabrieks instelling me een goed uitgangspunt om de vering optimaal in te stellen.
Wie kan mij helpen aan deze instelling?
(Voorvork: WP Extreme, Achter: WP PDS)
Uiteraard zijn verdere tips altijd welkom.
F. Meijer
Vering KTM 250 EXC
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Kun je iets specifieker aangeven wat je niet zint aan de huidige instellingen van je KTM?
Je bent voor en achter voorzien van perfecte spullen dus moet het sowiezo lukken.
Een bezoekje aan de site van WP kan je wel meer duidelijkheid geven denk ik.
Ik weet niet waar je woont maar mocht het je niet lukken of niet precies weten wat je ermee moet kun je ook naar WP in Malden gaan, daar kunnen ze e.e.a perfect afstellen voor je.
Wat dat kost weet ik niet maar dan ben je wel in een keer klaar.
Je bent voor en achter voorzien van perfecte spullen dus moet het sowiezo lukken.
Een bezoekje aan de site van WP kan je wel meer duidelijkheid geven denk ik.
Ik weet niet waar je woont maar mocht het je niet lukken of niet precies weten wat je ermee moet kun je ook naar WP in Malden gaan, daar kunnen ze e.e.a perfect afstellen voor je.
Wat dat kost weet ik niet maar dan ben je wel in een keer klaar.
Oke Hein, omdat jij de voorzet hebt gegeven kop ik hem in.
Meet eerst eens je doorhang voor en achter op en mail dan terug.
Ga op de motor zitten en meet voor hoe diep de vering doorhangt.
Meet eveneens van de achteras recht omhoog hoeveel hij doorhangt.
Meet daarna hoeveel de motor onder z'n eigen gewicht doorhangt en als laatste meet hoeveel de motor met de bandjes van de vloer doorhangt.
Vertel het ons, tot later.
O ja, halve tank bezine en crosskleding/helm op/aan met meten hè!
Meet eerst eens je doorhang voor en achter op en mail dan terug.
Ga op de motor zitten en meet voor hoe diep de vering doorhangt.
Meet eveneens van de achteras recht omhoog hoeveel hij doorhangt.
Meet daarna hoeveel de motor onder z'n eigen gewicht doorhangt en als laatste meet hoeveel de motor met de bandjes van de vloer doorhangt.
Vertel het ons, tot later.
O ja, halve tank bezine en crosskleding/helm op/aan met meten hè!
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Huskie die het afstelverhaal in het honda onderhoudsboekkie goed kent . Zal dat verhaaltje straks wel even scannen (als de scanner het wil doen , heeft zijn beste tijd wel gehad...)huskie schreef:Oke Hein, omdat jij de voorzet hebt gegeven kop ik hem in.
Meet eerst eens je doorhang voor en achter op en mail dan terug.
Ga op de motor zitten en meet voor hoe diep de vering doorhangt.
Meet eveneens van de achteras recht omhoog hoeveel hij doorhangt.
Meet daarna hoeveel de motor onder z'n eigen gewicht doorhangt en als laatste meet hoeveel de motor met de bandjes van de vloer doorhangt.
Vertel het ons, tot later.
O ja, halve tank bezine en crosskleding/helm op/aan met meten hè!
Edit: gescanned
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300