Dubieuze gasten op KTM525EXC van JTX racing

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

JoeBaR

JdM schreef:
pHino schreef:idd, een heel goed initiatief. miss komt er nog ergens een gestolen motor tevoorschijn op deze manier.

maar omschrijf dubieus? waar basseer je je op? kan je hem omschrijven?
kon de persoon er niet mee rijden? ...
Het was een 525exc volledig enduro uitgevoerd dus, maar zonder kentekenplaat. De achterband was helemaal kaal gereden en de gast die erop zat had nogal wat praatjes "toen ik vast zat" "heb thuis nog een band liggen" "staat op mijn vaders naam, dus daarom geen kentekenplaat" :? geen helm op, geen crosskleding, nette schoenen (?) aan. Klopte gewoon geen zak van. Ik was aan het rijden op een "niet bestaand" crossbaantje in de buurt.
Heb het signalement van de motor gewoon goed opgeslagen en zag stickers van JTX, 2 motorex stickers op de voorpootbeschermers, zwarte excel velgen.
Ik had er gewoon een vreemd gevoel bij, lastig uit te leggen. Daarom een bericht, wie weet heb ik het fout, wie weet niet.

prima topic ! ik heb zo n vermoeden dat dit goed zal aflopen .

je ziet wel vaker op *wildcross * plekjes gasten die eigenlijk niks met crossen hebben , zonder outfit en enige andere cross accesoires op een vrij nieuwe motor die op een of andere manier niet bij ze *past* ..

misschien handig als we dit soort dingen allemaal zouden melden op het forum , wie weet komen er zo wat motoren terug bij hun rechtmatige eigenaar.

o ja , zo mogelijk een kiekje schieten met je mobieltje (want iedereen heeft er zo ene tegenwoordig) ...
4 strokes only !!
gassen

Prima initiatief, en dan maar hopen dat ze hier niet meelezen
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
klomp

JdM schreef:
crossy schreef:Geplaatst: Ma sep 15, 2008 09:11 Onderwerp:

die in maarheeze was van een maat van mij en is in de eerste week van augustus gestolen.....dat was een ktm 525 factory van 2007 :evil:
Heb je (of je maat) daar een foto van? Je weet maar nooit!
:idea: inderdaad, gewoon een topic openen met foto's van gestolen zaken.
In dit geval had JdM dan meteen kunnen kijken of er een herkenbare motor tussen stond.
Fox-kid
Contacteer:

Heel goed dat we opletten en verdachte zaken herkennen!

Maar hoe krijg je de fiets weet terug bij de rechtmatige eigenaar? Stel dat iemand inderdaad zijn fiets daarin herhende? En dan? Waar is die nu? Je hebt wel een lead omdat een signalement je wel een eind op weg helpt, maar om de bike terug te krijgen moet daar alsnog gaan posten in de hoop dat die gast nog een keer daar komt rijden (met zijn instappers aan :D)
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
floris

de rechtmatige eigenaar zou buurtonderzoek kunnen doen en misschien heeft die dan geluk, ik bedoel in de omgeving waar de 'dief' rondreed.

lijkt mij dat je zonder kenteken niet al te ver wegrijd.
JdM

Ik weet waar die gast woont, dus dat helpt ;)

Verder wacht ik nog steeds op foto's :idea:
Gas?Gas!
JdM

Ik vraag me toch wel af of....dit er mee te maken heeft
Gas?Gas!
klomp

JdM schreef:Ik vraag me toch wel af of....dit er mee te maken heeft
:roll: idd typisch, of toch gewoon toeval?
Rolando
Contacteer:

Er zijn zoveel Oranje motors, dus toeval :wink:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
CrazyWezel
Contacteer:

ik wou zeggen ' wie koopt dr dan ook n oranje motor' mja in dit geval zaldie waarschijnlijk niet gekocht zijn :lol:

ontopic:
denk ook dat het een andere fiets betreft waarschijnlijk als je zo het signalement hoort ook iets wat diefstal afkomstig is.. op je eigen motor doe je natuurlijk geen dingen die niet mogen.. :P
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Plaats reactie