JdM schreef:Het was een 525exc volledig enduro uitgevoerd dus, maar zonder kentekenplaat. De achterband was helemaal kaal gereden en de gast die erop zat had nogal wat praatjes "toen ik vast zat" "heb thuis nog een band liggen" "staat op mijn vaders naam, dus daarom geen kentekenplaat" geen helm op, geen crosskleding, nette schoenen (?) aan. Klopte gewoon geen zak van. Ik was aan het rijden op een "niet bestaand" crossbaantje in de buurt.pHino schreef:idd, een heel goed initiatief. miss komt er nog ergens een gestolen motor tevoorschijn op deze manier.
maar omschrijf dubieus? waar basseer je je op? kan je hem omschrijven?
kon de persoon er niet mee rijden? ...
Heb het signalement van de motor gewoon goed opgeslagen en zag stickers van JTX, 2 motorex stickers op de voorpootbeschermers, zwarte excel velgen.
Ik had er gewoon een vreemd gevoel bij, lastig uit te leggen. Daarom een bericht, wie weet heb ik het fout, wie weet niet.
prima topic ! ik heb zo n vermoeden dat dit goed zal aflopen .
je ziet wel vaker op *wildcross * plekjes gasten die eigenlijk niks met crossen hebben , zonder outfit en enige andere cross accesoires op een vrij nieuwe motor die op een of andere manier niet bij ze *past* ..
misschien handig als we dit soort dingen allemaal zouden melden op het forum , wie weet komen er zo wat motoren terug bij hun rechtmatige eigenaar.
o ja , zo mogelijk een kiekje schieten met je mobieltje (want iedereen heeft er zo ene tegenwoordig) ...