Hoi Sjokske, Adje (en meer)
Hoe was het weekend in Frankrijk?
Niet droog gehouden, heb ik begrepen.
Maak een verslagje met foto's (indien van toepassing!!)
Rijden met Jos van Vugt
Moderator: ghulst
We kunnen kort zijn, zaterdag (met als gids Jos) eigenlijk maar één bui gehad (van 's morgens heel vroeg tot 's avonds heel laat ).
Ondergrond zoals verwacht zo glad als een ................ vertegenwoordiger van m'n werk op z'n paasbest met z'n mooiste stropdas om, alleen dan ingesmeerd met een emmer snot.
Niet de ideale omstandigheden om te paard te gaan met een ver versleten achterband, en toch zeker niet als je die (om lek rijden te voorkomen) op een barreke of 1,2 hebt gezet en die niet 's morgens voor vertrek nog even teruggetuned hebt
Kortom, veel op m'n PVC-gebitje geland.
Heel vreemd, maar de extreme crossbaan bij Marville was nu eigenlijk beter te doen als vorig jaar toen het droog was en stikte van de losse rollende keien.
's Zondags (met als gids Denis, die de dag daarvoor met de andere ploeg van een man of tien die ook bij ons op de camping zaten had gereden) was het heel mooi weer, stralende koperen ploert op de eikel de hele dag, alleen in het donkere sprookjesbos heb je daar nog niet zo heel veel aan, oftewel de ondergrond was nog steeds natter dan de gemiddelde werkneemster op de wallen. Van het rijden niet echt moe geworden, dus daarom de brommert maar regelmatig op de grond gelegd zodat ik in ieder geval onderweg nog wat aan spierkrachttraining kon doen.
Onderweg toch nog maar even een wedstrijdje gehouden met een recht naar me toe stekende tak (je ziet dan dus eigenlijk als je heel goed kijkt en er de tijd voor hebt alleen maar een klein rondje op je af komen).
Resultaat : de tak heeft gewonnen en ik heb er weer een mooi litteken bij op m'n tuuterke. Gelukkig zat die tak niet 5 cm. hoger anders had ik meer aan een Stevie Wonder-bril gehad dan aan een crossbril
Wel weer meer dan genoeg gelachen en met stront gegooid (en wel een kilo of drie).
De camping was gewoon hartstikke pico bello, wij zaten in de bungalows (ideaal om de motoren in de woonkamer te parkeren, ze zouden toch eens nat worden) met als belangrijkste hebbedingen een ruime, goede en nette douche en (voor de eerste keer dat ik het meemaak) goede bedden.
Voor meer info zie : http://www.collinederabais.be/ardennen/Accomodaties/
In de kantine goei bier en goei voer
Ook nog wasmachines en wasdrogers aanwezig, ideaal om je kleipak in te zwieren.
Ben ik nog iets vergeten Ad
Ondergrond zoals verwacht zo glad als een ................ vertegenwoordiger van m'n werk op z'n paasbest met z'n mooiste stropdas om, alleen dan ingesmeerd met een emmer snot.
Niet de ideale omstandigheden om te paard te gaan met een ver versleten achterband, en toch zeker niet als je die (om lek rijden te voorkomen) op een barreke of 1,2 hebt gezet en die niet 's morgens voor vertrek nog even teruggetuned hebt
Kortom, veel op m'n PVC-gebitje geland.
Heel vreemd, maar de extreme crossbaan bij Marville was nu eigenlijk beter te doen als vorig jaar toen het droog was en stikte van de losse rollende keien.
's Zondags (met als gids Denis, die de dag daarvoor met de andere ploeg van een man of tien die ook bij ons op de camping zaten had gereden) was het heel mooi weer, stralende koperen ploert op de eikel de hele dag, alleen in het donkere sprookjesbos heb je daar nog niet zo heel veel aan, oftewel de ondergrond was nog steeds natter dan de gemiddelde werkneemster op de wallen. Van het rijden niet echt moe geworden, dus daarom de brommert maar regelmatig op de grond gelegd zodat ik in ieder geval onderweg nog wat aan spierkrachttraining kon doen.
Onderweg toch nog maar even een wedstrijdje gehouden met een recht naar me toe stekende tak (je ziet dan dus eigenlijk als je heel goed kijkt en er de tijd voor hebt alleen maar een klein rondje op je af komen).
Resultaat : de tak heeft gewonnen en ik heb er weer een mooi litteken bij op m'n tuuterke. Gelukkig zat die tak niet 5 cm. hoger anders had ik meer aan een Stevie Wonder-bril gehad dan aan een crossbril
Wel weer meer dan genoeg gelachen en met stront gegooid (en wel een kilo of drie).
De camping was gewoon hartstikke pico bello, wij zaten in de bungalows (ideaal om de motoren in de woonkamer te parkeren, ze zouden toch eens nat worden) met als belangrijkste hebbedingen een ruime, goede en nette douche en (voor de eerste keer dat ik het meemaak) goede bedden.
Voor meer info zie : http://www.collinederabais.be/ardennen/Accomodaties/
In de kantine goei bier en goei voer
Ook nog wasmachines en wasdrogers aanwezig, ideaal om je kleipak in te zwieren.
Ben ik nog iets vergeten Ad
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Had je al gezegd dat je een veel te versleten achterband hadSjokske schreef: Ben ik nog iets vergeten Ad
Gelachen hebben we zeker
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Lijkt op de zelfde camping waar wij 3 jaar geleden zaten.
Vorig jaar hebben we bij Ben Smetsers in het Hotel gezeten.
Baantje bij Marville is leuk, maar niet mijn stijl.
Vorig jaar hebben we bij Ben Smetsers in het Hotel gezeten.
Baantje bij Marville is leuk, maar niet mijn stijl.
Foto's hebben we trouwens niet, anders zouden er nu snoeken in het camerahuis wonen (hoewel, één van de ritgenoten heeft nog wel wat geschoten met z'n mobiel, efkes afwachten nog of we die nog doorkrijgen).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Was en douch foto's zit ik niet op te wachten, wel "actie"!!!