Ben het volgende project in gestapt.
Ik ga mijn Marzocchies magnums 50mm aanpassen op mijn gewicht en rijders stijl.
De veren die erin zitten laat ik met rust, maar niet getreurd
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
De valving werkt voornamelijk in het snellere dempings gebied en is dus vaak het zorgen kindje van een voorvork.
Hij is bevoorbeeld soepel voor het gemakkelijke offroad werk maar wordt deinerig met veren als het ruiger wordt. Of hij is erg stijf voor het offroad werk(motorcross vering bev.) en perfect voor het motorcross werk.
Hier speelt de valving de hoofdrol.
Nou heb ik dus marzocchies waarbij de ene poot compressie doet en de andere poot rebound. De meeste japanners hebben voor beidde poten zowel comp als reb.
Zijn er nog mede sleutelaars die bovenstaande hebben gedaan(durven doen
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb zojuist een assortiment plaatjes/shimmetjes besteld, omdat marzocchie nogal karig met zijn plaatjes is/was. Plus ze hadden de zuigers verkeerd om in de poten geplaats
![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Maar dat maakt het alleen maar aantrekkelijker om te doen.
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Heerlijk die zomermaanden, test werk allover, ik lijk wel een pro
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ps:mijn schokdemper houdt zich perfect. zie andere onderwerp