Was vandaag m'n teritorium aan het uitbreiden, was alleen dus liet redelijk rustig m'n noppenspoor achter in het bos..
Zie een leuk pad heuvel af aan kommen, zie iemand dit pad kruisen en door lopen dus denk vrij..
Rij er in en diegene komt terug, gaat midden op het pad staan met z'n arme wijd
Had kennelijk verwacht dat ik zou stoppen, dacht dat ie groot, breed en sportief gekleed genoeg was om indruk te maken, en anders had ie z'n kaal geschoren kop nog...
Dus maar een dot gas erop, weer even van gas om hem de kans te geven om weg te komen..
Hij keek nog al verbaasd en greep m'n jas nog vast, een andere dot gas loste dat probleem ook op..
Het feit dat het een smal pad naar beneden was en dat ik daar even op moest concenteren zorgde er voor dat ik m'n 1e reaktie even moest uitstellen.. namelijk duidelijk maken hoe ik denk over mensen die me van m'n fiets af proberen te trekken
En beloot daarna de pers maar niet gelukkig te maken
Wel meer van dit soort verhalen gehoord, [ mijn eerste keer] meestal van die geitenwollen sokken types... [deze kwam waarschijnlijk van een defensie complex in de buurt schat ik]
Wat willen ze nu?
Me bestraffend en vermaanend toespreken tot dat ik me bekeer, de fouten in mijn leven inzie en ook geiten wollen sokken ga kopen?
ps, geen idee of het een wel of niet legaal pad was..
Wat is dat met die boomknuffelaars?
Moderator: ghulst
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
ik ongeveer het zelfde, maar was het een vrouwelijk boomknuffeltype, ong. een maand geleden, ze gingen eerst beide (zij en dr man?) netjes aan de kant, en op het laatste moment springt ze voor mn motor :/
lekker bezig.. en dat was zeker n legaal zandpad.
lekker bezig.. en dat was zeker n legaal zandpad.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
voor een endurobrommert springen klinkt als een Kamikaze actie
gewoon niks van aantrekken en blijven rijden , laat je vooral niet tegenhouden door boomknuffelaars , mountainbikers ,geiteneukers met wollen sokken en dergelijke lui .
trouwens , als je nou met een groep van 6 rijdt , zijn ze dan nog zo dapper er voor te springen ? toch eens proberen denk ik ..
gewoon niks van aantrekken en blijven rijden , laat je vooral niet tegenhouden door boomknuffelaars , mountainbikers ,geiteneukers met wollen sokken en dergelijke lui .
trouwens , als je nou met een groep van 6 rijdt , zijn ze dan nog zo dapper er voor te springen ? toch eens proberen denk ik ..
4 strokes only !!
niet proberen als het toevallig nationale vogelspot-dag is en er opeens 80 voor je motor springen!JoeBaR schreef: trouwens , als je nou met een groep van 6 rijdt , zijn ze dan nog zo dapper er voor te springen ? toch eens proberen denk ik ..
Nee ik dan. In belgie tijdens het jachtseizoen rijd ik een pad in. Staan er 5 a 6 man met karabijnen naar me staren. Bleek ik hun wild te hebben verjaagt Lul je daar maar eens uit enne ik reed solo mio
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
hehe, doe je goed
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
die jagers, ...
waren eens rijden met een man of 3, en reden ergens een groeve in. nadat we het eerste bochtje in reden, werden we verrast door een jager die doodleuk zijn schietijzer op ons richte. nuja, eerste reactie van ons 3 was, alles dicht en 180graden omgooien, waarbij de jager wel een lekker pakje stenen heeft kunnen vreten .
waren eens rijden met een man of 3, en reden ergens een groeve in. nadat we het eerste bochtje in reden, werden we verrast door een jager die doodleuk zijn schietijzer op ons richte. nuja, eerste reactie van ons 3 was, alles dicht en 180graden omgooien, waarbij de jager wel een lekker pakje stenen heeft kunnen vreten .
-
- Contacteer:
die mag zn akte ook inleveren als die dat bij de verkeerde doet.. en terecht.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
ben net ook tegengehouden door een wandelend koppel. Ik stop altijd om de discussie aan te gaan en te tonen dat wij ook beschaafd zijn. Dacht al, wat zal het nu weer worden. Bleken ze gewoon de weg kwijt te zijn. Netjes even de goede richting (toch wel) uitgestuurd en iedereen tevreden. Zo kan het dus ook.
Mss was je kaalkop ook de weg kwijtgeraakt tijdens militaire manoeuvres. En jij stopt niet eens
Mss was je kaalkop ook de weg kwijtgeraakt tijdens militaire manoeuvres. En jij stopt niet eens
-
- Contacteer:
hehe wel humor, maargoed, ik ken ook wel wat jagers die tof zijn, ook die zelf n beetje thuis zijn in de crosswereld, maar ben dr int bos nog nooit een tegen gekomen
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Heb geleerd dat er 2 soorten mensen zijn, redelijke en zij die "Gelijk" hebben..ives schreef: Mss was je kaalkop ook de weg kwijtgeraakt tijdens militaire manoeuvres. En jij stopt niet eens
Deze was van de laatste soort, sub catagorie "Bully"... hebben dubbel "Gelijk" om dat ze groot zijn, aan de gewichten hangen, hun kop kaalscheren en de hele dag dreigend proberen te kijken..
Beste manier van aanpak als bij een agresiefe hond.. er op af, klaar om hem in z'n hok te schoppen..
Is altijd leuk de verbazing op hun smoel te zien
Wat me gewoon verbaast is dat zij die in de stad niks willen zien in het bos ineens voor eigen rechter gaan spelen..
In de stad bang voor een tik en in het bos voor een motor springen...
Dit kaalkopje was helemaal in de war want probeerde me zelfs van de motor af te trekken [ zal het strakke spandex worstelpakje wel zijn geweest]
Mazzel voor hem dat dat niet lukte.. hij kon wel heel hard Kl**TZAK schreeuwen trouwens
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ben ik ook wel eens bangvoor dat dat gaat gebeuren, maar ik heb dan begrepen dat je hem gewoon moet omrijden en aanklagen voor dreigen met vuurwapen.pHino schreef:die jagers, ...
Mountainbikers zijn tof hoor
want ik doe dat ook...
want ik doe dat ook...
Montesa Cota 315R
Niet allemaal!!Estivie schreef:Mountainbikers zijn tof hoor
want ik doe dat ook...
Ik denk dat het een crimineel was die je van je motor wilde beroven. Ik zou kortste weg over hem heen naar het politiebureau zijn gereden om aangifte te doen.zappa.suzuki schreef:Was vandaag m'n teritorium aan het uitbreiden, was alleen dus liet redelijk rustig m'n noppenspoor achter in het bos..
Zie een leuk pad heuvel af aan kommen, zie iemand dit pad kruisen en door lopen dus denk vrij..
Rij er in en diegene komt terug, gaat midden op het pad staan met z'n arme wijd
Had kennelijk verwacht dat ik zou stoppen, dacht dat ie groot, breed en sportief gekleed genoeg was om indruk te maken, en anders had ie z'n kaal geschoren kop nog...
Dus maar een dot gas erop, weer even van gas om hem de kans te geven om weg te komen..
Hij keek nog al verbaasd en greep m'n jas nog vast, een andere dot gas loste dat probleem ook op..
Het feit dat het een smal pad naar beneden was en dat ik daar even op moest concenteren zorgde er voor dat ik m'n 1e reaktie even moest uitstellen.. namelijk duidelijk maken hoe ik denk over mensen die me van m'n fiets af proberen te trekken
En beloot daarna de pers maar niet gelukkig te maken
Wel meer van dit soort verhalen gehoord, [ mijn eerste keer] meestal van die geitenwollen sokken types... [deze kwam waarschijnlijk van een defensie complex in de buurt schat ik]
Wat willen ze nu?
Me bestraffend en vermaanend toespreken tot dat ik me bekeer, de fouten in mijn leven inzie en ook geiten wollen sokken ga kopen?
ps, geen idee of het een wel of niet legaal pad was..