enduro tours umbrie

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
wheely34

We zijn vorige week een week bij robert karin en max geweest voor een week enduro rijden.Zeer luxe accomodatie en een geweldige omgeving voor de noppenrijder.Je kan hier dagen rijden zonder iemand tegen te komen.Je zit op 650 meter hoogte in de bergen en kan zo vanuit je appartement de bossen in.Je kan er klimmen 250 meter in 1,2 km dalen technische stukken moeilijke passage,s mooie vergezichten lekker eten en drinken kortom een paradijs voor de enduro rijder.Voor de familie kreuze is ook echt niets te gek.Zo kan men de motoren van en naar nederland vervoeren schuttle vanaf het vliegveld echt alles is mogelijk .De tours worden met een zeer ervaren gids gereden.Kortom wil je een fijne week rijden zonder zorgen kijk dan eens op http://www.endurotours.nl. Ik ga volgend jaar zeker weer eens genieten van dit paradijs
Laatst gewijzigd door wheely34 op ma sep 01, 2008 20:31, 4 keer totaal gewijzigd.
Ger

Hi henk,

Zo te zien heeft het indruk op je gemaakt !

Maarrrr, zou je de foto's kunnen verkleinen ?

Ben je zelf met de auto erheen gereden of met de vlieger gegaan ?
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
CrazyWezel
Contacteer:

URL doettut niet, is kapodt.
en je foto's zijn idd een beetje aan de grote kant.. :?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
klomp

mwah, te groot?
Ik was op m'n fiets zo van de ene kant van de foto naar de andere kant gefietst. :)
pruus
Contacteer:

Jauw, maar mijn fiets is gejat dus ik heb moeten lopen....:-(
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
wheely34

Inderdaad kreeg er ook honger van om de foto,s te zien. :lol: Heb ze kleiner gemaakt zodat je er met de step naar kan kijken :? De url doet het ok weer .Inderdaad ger het was er geweldig daar. :P Ben er met de auto geweest 14 uurtjes.Maar volgende keer pak ik de vlieger :P
klomp

het ziet er mooi uit, maar heb je daar met DIE achterband rongereden, of heb je de noppen weg ge-fotoshopped? :?
wheely34

klomp schreef:het ziet er mooi uit, maar heb je daar met DIE achterband rongereden, of heb je de noppen weg ge-fotoshopped? :?
Nee hoor met die band rondgereden op de stenen en gravel beter grip met zo,n band dan met een met volle noppen :lol:
Sjokske

wheely34 schreef:Zo kan men de motoren van en naar nederland vervoeren schuttle vanaf het vliegveld echt alles is mogelijk
En dat wilde ik dus weten Henk.
Eigen vervoer vind ik te ver, de lichtmetalen vogel trekt me meer. Clubmaat Appie heeft vorige week de DVD van Kreuze ontvangen, zag er geloof ik behoorlijk goed uit.
Misschien volgend (voor)jaar eens proberen (even overleggen met Adje, Bobbie en de rest), of anders Turkije.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
huskie

wheely34 schreef: Ben er met de auto geweest 14 uurtjes.:P
Wel eens gedacht aan een nieuwe loopbaan in de formule 1 :wink: Goeie rondetijd
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
wheely34

Sjokske schreef:
wheely34 schreef:Zo kan men de motoren van en naar nederland vervoeren schuttle vanaf het vliegveld echt alles is mogelijk
En dat wilde ik dus weten Henk.
Eigen vervoer vind ik te ver, de lichtmetalen vogel trekt me meer. Clubmaat Appie heeft vorige week de DVD van Kreuze ontvangen, zag er geloof ik behoorlijk goed uit.
Misschien volgend (voor)jaar eens proberen (even overleggen met Adje, Bobbie en de rest), of anders Turkije.
Klopt sjokske 14 uur heen en 14 uur terug is erg lang volgend jaar ook met de vlieger kost 125 euro voor 2 man heen en terug.Met de brandstof en de tol was ik al 450 euries kwijt.Dussssssss vliegen
John H

Wij zijn in 2006 bij Findano ( 1 van de gidsen waar ze mee adverteren) geweest. Fantastisch goede rijder en ex PD en ISDE deelnemer van rond de 50. Wij hebben een 2-tal dagen met hem en zijn maat Stephano gereden en alles was goed verzorgd.
Het enige min punt, en daar kwamen we uiteindelijk voor, is dat het gebied er dichtbevolkt is en dat ik de routes niet echt uitdagend vond. Veel legale gravelpaden en weinig extreme.
Als je e.e.a. moet indelen qua moeilijkheidsgraad, dan vind ik Polen 3 sterren Perugia en omgeving 1 a 2 sterren.
Goed ieder zijn meugt en het is en blijft een subjectieve mening

Er zijn mooiere gebieden te vinden in Italië en dan vooral in de lijn van het Apenijnen gebergte. Mooiste gebied is en blijft de omgeving van Bergamo, maar daar zijn legaal geen mogelijkheden meer.
Wij zijn inmiddels 2x naar de omgeving van La Spezia geweest, afstand ongeveer 1200 KM vanaf NL.

Hier kun je werkelijk van gemiddeld tot extreme routes vinden, natuurlijk onder begeleiding van een gids. Die gids is ook een super gids die t/m vorig jaar nog EK enduro's reed en natuurlijk fantastisch eten (maar dat kun je overal in Italie).

Zoals ieder jaar combineren we het met een afsluitende OTR rit (van 240 KM zie Noppennieuws) en ook hier kun je iedere week wel een OTR rit in Italie vinden.

Afgelopen jaar zijn er ook een aantal andere noppenforum bezoekers mee geweest.

Wil je info hierover dan moet je maar een PB sturen of op dit bericht antwoorden.
wheely34

Nou het dichtbevolkte heb ik niet gevonden hoor.Als je op een dag van 8 uur rijden 2 mensen tegenkomt valt het toch wel mee.De routes zijn mischien aangepast maar er zitten nogal wat klimmen in hoor en zeker niet al te veel gravel paden.Maar zoals je al zij meningen verschillen en mischien hebben ze in die 2 jaar wel het een en ander aangepast. :lol:
John H

Wij zijn toendertijd van Perugia naar Citta della Pieve (Noord Oosten van Perugia ) gereden en hebben daar overnacht. De eerste dag krap 200 Km gereden (de afstand voor 1 dag zegt het al) en het was vrij veel planken. Het kan zijn dat we toen voor een andere route hadden moeten keizen, maar we hebben aan de gids gevraagd om de mooiste routes uit zijn hoge hoed te toveren.

Waren Findanno (standaard met oude kinderonderbroek als helmmuts) en Stephano (die lange op die Gasgas) er ook bij?
wheely34

Nee die waren er nu niet bij de heer robert kreuze die de tours organiseerd was nu onze gids.Maar findanno is er ook nog steeds gids Maar die hadden wij niet.
Plaats reactie