mxcircuit new seven hills
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Ben alleen wezen kijken tot nog toe.
Is een zware zandbaan, dus goed voor de conditie Over drukte kan ik niets zeggen.
Broodjes kroket zijn daar lekker
Is een zware zandbaan, dus goed voor de conditie Over drukte kan ik niets zeggen.
Broodjes kroket zijn daar lekker
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Heel belangrijkschildertje schreef: Broodjes kroket zijn daar lekker
Maarre ik begreep dat het een technische baan is, is ondergrond zoals valkenswaard? Mooie bochten? Het klopt, ik moet trainen voor Voeren over 2 weken. Moet vol aan de bak, dus baan kan me niet zwaar genoeg zijn
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
We zijn er zondag geweest, en die week ervoor ook al, maar volgens mij wordt die baan bijna nooit geschoven(en als ze schuiven glijden ze een beetje door de gaten heen volgens mij), alleen maar gaten heel de baan over, dus goed zwaar.
En er zijn nu achteraan meer bochten dan eerst.
En er zijn nu achteraan meer bochten dan eerst.
Ga je mooi op tijd met beginnen dan met dat trainenhuskie schreef:
Maarre ik begreep dat het een technische baan is, is ondergrond zoals valkenswaard? Mooie bochten? Het klopt, ik moet trainen voor Voeren over 2 weken. Moet vol aan de bak, dus baan kan me niet zwaar genoeg zijn
Voeren is volgens mij keiharde grond dus een heel verschil met Berchem.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
ik moet trainen voor Voeren over 2 weken. Moet vol aan de bak, dus baan kan me niet zwaar genoeg zijn [/quote]
ik denk dat je daar wel op terug komt
er word door enkele toppers ook regelmatig getraind
die mannen willen geen vlakke ondergrond, daarom laten ze de baan wel eens liggen na een wedstrijd zonder te schuiven
de beheerder is Jo v/d berk de vader van john v/d berk, en john geeft er MX training
een heel mooi circuit, maar voor de meeste lood zwaar
ik denk dat je daar wel op terug komt
er word door enkele toppers ook regelmatig getraind
die mannen willen geen vlakke ondergrond, daarom laten ze de baan wel eens liggen na een wedstrijd zonder te schuiven
de beheerder is Jo v/d berk de vader van john v/d berk, en john geeft er MX training
een heel mooi circuit, maar voor de meeste lood zwaar
never drive faster then your angel can fly
Ja ik weet ut. Beetje laatadje schreef:[Ga je mooi op tijd met beginnen dan met dat trainen
Voeren is volgens mij keiharde grond dus een heel verschil met Berchem.
Maar ik zit niet stil, hoor. Ik mis alleen wat duur training op de motor. Rijden doe ik elke week, alleen te kort op te makkelijke ondergrond. That's all.
Hoe zwaar kan 5 uur cross nou eigenlijk zijn. Het is geen marathon, of zo
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
En weer terug met een portie duurtraining achter de kiezen.
Zoals Kevin al aangaf:loodzwaar
Het leek wel de mca toen het nog bestond. Wat een gaten.
Na 4uur was ik nog maar de enige rijder in de baan
Om 4.15uit inpakken en wegwezen. Totaal 2 uur op deze baan getraind, echte rijtijd dus, en ik ben helemaal kapot.
Gelukkig geen kramp in de onderarmen gehad, maar wel wat last van stijve vingers.
Anyway, ik heb mijn rondjes gereden. Wel grappig. Die crossers rossen rond, 2 rondjes, gaan ze weer zitten uitrusten. Ik had 30minuten sessies, welsiwaar ander tempo, maar toch....
Ik heb nog geprobeerd heel langzaam te rijden, maar dat gaat niet op zo'n zand baan, je moet echt wel gang blijven maken.
Nu rusten en volgende week, een harde baan uitzoeken
Om 4.15uit inpakken en wegwezen. Totaal 2 uur op deze baan getraind, echte rijtijd dus, en ik ben helemaal kapot.
Gelukkig geen kramp in de onderarmen gehad, maar wel wat last van stijve vingers.
Anyway, ik heb mijn rondjes gereden. Wel grappig. Die crossers rossen rond, 2 rondjes, gaan ze weer zitten uitrusten. Ik had 30minuten sessies, welsiwaar ander tempo, maar toch....
Ik heb nog geprobeerd heel langzaam te rijden, maar dat gaat niet op zo'n zand baan, je moet echt wel gang blijven maken.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ouwe bikkel.huskie schreef:En weer terug met een portie duurtraining achter de kiezen.
zo te horen ben je nogal tevreden met je shocker..